spiser aldrig sin aftensmad!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2013

modesty

AnneMaria skriver:

Hans spisetider er sådan : (nu tænker du sikkert, hvorfor aftensmad kl 16.00? Men bor i udlandet, og de spiser aftensmad kl 16 - så det er derfor at jeg er kommet ind i den vane)

08.00

12.00

16.00 Det er her han ikke spiser

20.00

00.00 natflaske

okay... jeg tænker bare kød er en vigtig ting, og det får han jo næsten ingenting af. Det er frustrerende!  

Tak for dit svar

Men han spiser kl. 20?

Jeg synes det ser helt fint ud. Hvis du er bange for at han ikke får protein nok, hvorfor så ikke bare give ham kød til de andre måltider?

Men han får æg siger du? Der er jo masser af protein i æg. Du kan også prøve med bønner.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

AnneMaria

Pylle3 skriver:

Hvad får han kl 20?

det er der han får sit grovbrød eller æg ...

Anmeld

20. november 2013

AnneMaria

modesty skriver:

Men han spiser kl. 20?

Jeg synes det ser helt fint ud. Hvis du er bange for at han ikke får protein nok, hvorfor så ikke bare give ham kød til de andre måltider?

Men han får æg siger du? Der er jo masser af protein i æg. Du kan også prøve med bønner.

det har jeg prøvet... men den virker ikke.. han vil bare ikke spise kød

okay bønner skal da prøves så

Anmeld

20. november 2013

modesty

AnneMaria skriver:

det har jeg prøvet... men den virker ikke.. han vil bare ikke spise kød

okay bønner skal da prøves så

Okay, jamen hvis det handler om at han ikke vil spise kød, så synes jeg at du skal sætte dig ind i vegetar-diæter, altså hvilke ting man skal have for at få dækket sit protein-behov. Og så bliv ved med at tilbyde ham lidt kød i ny og næ og se om ikke det vender på et tidspunkt.

Hvad med fisk? Gider han det?

Anmeld

20. november 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vores søn har cocktailpølser som det eneste kød han spiser uden brok ALTID...

ellers er det nogen gange jeg kan lokke lidt kylling i ham eller måske noget af kødstykkerne fra Jakas Forlorn skildpadde dåsemad...

han spiser bare ikke kød...

hold igen generelt med brød før aftensmad da det faktisk mætter rigtig meget

efter vi stoppede med brød men i stedet gav frugt eller en lille håndfuld rosiner som eftermiddagsmad så er han begyndt at spise aftensmaden op og endda nogen aftener bedt om mere end han fik på tallerknen...

hvordan er det med afføring? er det om morgenen eller hvornår på dagen plejer det at ligge for kan også være at maven og tarmene bare er fyldte på det tidspunkt...

hvis vores søn ikke vil spise eller virker meget let til hysteri så hjælper det at vi hjælper ham af med afføringen og så slapper han bedre af og han spiser bedre og sover bedre også

Vores søn har tendens til forstoppelse så jeg ved af erfaring at man skal overveje hvad de får at spise hvornår og om du f.eks. giver mælk eller vand og hvad slags mælk til de forskellige måltider

Anmeld

21. november 2013

roenlund

Min søn spiser kun køspålæg på rugbrød alt andet kød nægter han, DP drillede mmig med at vi havde fået en vegetar fordi de ofte spiste varm mad til middag og han ville intet have.

Han spiser aldrig aftensmad medmindre vi serverer hvidt brød med smør hvilket ikke lige er på menuen...

både sp og læge siger han han ser sund ud så vi skal ikke bekymre os...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.