hvad kan man "gå til"???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg kom i tanke om at der er babysalmesang fra 0-1år og 1-3år. Det er i weekenderne.
Det er ikke speciel mange salmer man synger, men bare børnesange. Så finder hun på lege der passer til sangene. Det var rigtig hyggeligt og kostede kun 100kr pr. sæson hende vi havde var musikpædagog og rigtig dygtig
Tit sad vi forældre og fik lidt kaffe, brød ost og sådan efterfølgende(gratis) mens de små enten sov i barnevognen eller legede det var bare en rigtig hyggelig atmosfære 

man slutter hver sæson med en opvisning til bedsteforældre/fædre/mostre osv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

Lullaby*

Jeg gik til musik og bevægelse for 1-2 årige, sammen med min datter, på vores lokale musikskole. Det var et STORT hit og hun elskede det

Anmeld

20. november 2013

Kay

mor:) skriver:

Jeg kom i tanke om at der er babysalmesang fra 0-1år og 1-3år. Det er i weekenderne.
Det er ikke speciel mange salmer man synger, men bare børnesange. Så finder hun på lege der passer til sangene. Det var rigtig hyggeligt og kostede kun 100kr pr. sæson hende vi havde var musikpædagog og rigtig dygtig
Tit sad vi forældre og fik lidt kaffe, brød ost og sådan efterfølgende(gratis) mens de små enten sov i barnevognen eller legede det var bare en rigtig hyggelig atmosfære 

man slutter hver sæson med en opvisning til bedsteforældre/fædre/mostre osv. 

Vi er ret meget ateister her hjemme... Så det er nok ikke lige salme sang hun skal gå til

Anmeld

21. november 2013

Aabye

Kay skriver:

men hvordan finder man et... for kan intet finde af den slags?? vi er bege tilflyttere og kender ingen her... så vi er lidt lorst

Bum bum.. Står der ikke noget på din kommunes hjemmeside? Det gør der nemlig på min.. Du kan også google "gymnastik i ........" og så skrive hvor du bor..

Anmeld

21. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Kay skriver:

Vi er ret meget ateister her hjemme... Så det er nok ikke lige salme sang hun skal gå til

det er vi også. jeg har endda en muslimsk baggrund.
Men de synger bare børnesange og 1-2 salmer. Ellers rasles der med æg, leges med sæbebobler, et rytmiktelt osv.
For så små børn handler det heller ikke om religion, men blot sang
Ligesom det ikke foregår i kirken men et lokale.

Anmeld

21. november 2013

MortilElias2010

Kay skriver:

overvejer om elna (15 md.) skal gå til noget... men kan ik lige finde ud af hvad og  hjælper mig ik... 

så hvidt jeg kan finde ud af har de ikke babysvømning her hvor vi bor... (2800 lyngby) og vil ikke ud og køre helt vildt langt for så kan det ik hænge sammen 

ville være nemt hvis der lige var en database over alle de fritidsaktiviteter der fantes i hver kommune 

Familiespejd eller Mor/Far/Barn gymnastik eller ja som du nævner svømning. Om ikke andet kan I jo sætte en søndag af to gange om mrd til en tur i svømmehallen som familie, hvis I har/tager jer tid til det 

Anmeld

22. november 2013

Nessie

Daniel har gået til gymnastik siden han var knap 2 år. De skulle bare kunne gå, for at være med, og han synes det er skønt

Nu har han så valgt, at han vil gå til dans, så det prøvede vi i tirsdags, og skal igen på lørdag

Anmeld

22. november 2013

Kay

Aabye skriver:

Bum bum.. Står der ikke noget på din kommunes hjemmeside? Det gør der nemlig på min.. Du kan også google "gymnastik i ........" og så skrive hvor du bor..

har prøvet  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.