hvad kan man "gå til"???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.433 visninger
17 svar
5 synes godt om
20. november 2013

Kay

overvejer om elna (15 md.) skal gå til noget... men kan ik lige finde ud af hvad og  hjælper mig ik... 

så hvidt jeg kan finde ud af har de ikke babysvømning her hvor vi bor... (2800 lyngby) og vil ikke ud og køre helt vildt langt for så kan det ik hænge sammen 

ville være nemt hvis der lige var en database over alle de fritidsaktiviteter der fantes i hver kommune 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

TNBC

Kay skriver:

overvejer om elna (15 md.) skal gå til noget... men kan ik lige finde ud af hvad og  hjælper mig ik... 

så hvidt jeg kan finde ud af har de ikke babysvømning her hvor vi bor... (2800 lyngby) og vil ikke ud og køre helt vildt langt for så kan det ik hænge sammen 

ville være nemt hvis der lige var en database over alle de fritidsaktiviteter der fantes i hver kommune 

http://www.nysport.dk/klub.aspx?pageid=169&mid =223&id=1184

Anmeld

20. november 2013

Maja_4000

Her i byen (Roskilde) var der ingen tilbud til børn i den alder .. Kun legestue og babyrytmik som foregik om formiddagen

Det er først nu, efter hun er blevet 2,5 år, at hun kan gå til gymnastik .. Hun er lige startet men det er et hit indtil videre

Håber I finder noget

Anmeld

20. november 2013

Aabye

Kay skriver:

I vores kommune kan man starte til gymnastik med ungerne allerede når de fylder 1 år. Det er selvfølgelig ikke så meget ungerne kan lave, men jeg ved at der er en masse sanglege, og en masse motorisk med.. 

Anmeld

20. november 2013

frk andreasen

jeg har mine to yngste børn med til mor barn gymnastik det er fra de 1-5 årige hver mandag i en time de elsker det de er knap 4 og knap 11 mdr (betaler så ikke for min mindste men hun kan da være med til at tumle på madrasserne og der er sangelege osv hun elsker det)
vh tanja

Anmeld

20. november 2013

k&k&k&k

Kay skriver:

Herhjemme går Kaya og far til gymnastik og hun ELSKER det
En time hver mandag, det er for de 1-3 årige.

Anmeld

20. november 2013

Kay

Aabye skriver:

I vores kommune kan man starte til gymnastik med ungerne allerede når de fylder 1 år. Det er selvfølgelig ikke så meget ungerne kan lave, men jeg ved at der er en masse sanglege, og en masse motorisk med.. 

men hvordan finder man et... for kan intet finde af den slags?? vi er bege tilflyttere og kender ingen her... så vi er lidt lorst

Anmeld

20. november 2013

Kay

Yurie skriver:

http://www.nysport.dk/klub.aspx?pageid=169&mid =223&id=1184

ja... ok der er baby svømnin... onsdag mellem 12 og 13.30... og som andre almindelige mennesker arbejder vi på den tid af døgnet  

Anmeld

20. november 2013

foto på lærred

https://www.facebook.com/pages/Sportsl%C3%B8rdag-Ajax-K%C3%B8benhavn/415669578482902

Kan klart anbefale dette:

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Så er det nu de personlige lærreder skal bestilles til julen.

Anmeld

20. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Vores dreng er lige startet til "fodbold". De spiller bold og der er en sandkasse ved siden af når de ikke gider mere eller hvis der er for mange indtryk så har de noget de kan forholde sig til.
Træneren finder på sjove ting med bolden er er alderssvarende. Far og mor kan spille med eller kigge ved siden af. Der er en god blanding af piger og drenge

Men prøv ellers at se på aof hjemmesiden. Der er bl. a. Tumlastik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.