Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja84 skriver: Ej okay, jeg tænkte hun måske var 18-20 år og umoden
Ej okay, jeg tænkte hun måske var 18-20 år og umoden
Nop hun er 11 år ældre end mig, men opføre sig lige nu som et lille uforrettet barn, der ik har fået sin vilje!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Nop hun er 11 år ældre end mig, men opføre sig lige nu som et lille uforrettet barn, der ik har fået sin vilje!
Anonym skriver: Ja tror at hun ik har det helt nemt med sig selv, men det er svært at hjælpe hende, når hun bare bliver ved med at sige at det jo ik er hende der har et problem, men alle andre! Og tro mig, jeg har virklig prøvet at hjælpe hende, og har forsvaret hende osv, men ku bare mærke at nu orkede jeg det ikke længer, og valgte så at droppe kontakten til hende, efter at jeg var blevet totalt overfuset af hende. Og hun mener så stadig at det er mig der har gjort et eller andet. Meget dræbende i længden!
Ja tror at hun ik har det helt nemt med sig selv, men det er svært at hjælpe hende, når hun bare bliver ved med at sige at det jo ik er hende der har et problem, men alle andre!
Og tro mig, jeg har virklig prøvet at hjælpe hende, og har forsvaret hende osv, men ku bare mærke at nu orkede jeg det ikke længer, og valgte så at droppe kontakten til hende, efter at jeg var blevet totalt overfuset af hende. Og hun mener så stadig at det er mig der har gjort et eller andet.
Meget dræbende i længden!
Hvor er det ubehageligt -
Føler virkeligt med dig,men gudskelov at din chef er et fornuftigt menneske
Carina:-) skriver: Hvor er det ubehageligt - Føler virkeligt med dig,men gudskelov at din chef er et fornuftigt menneske
Meget ubehaligt!
Men ja heldigvis er min cheff rigtig god!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128