Belastende familiemedlem uddatering..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

809 visninger
14 svar
26 synes godt om
20. november 2013

Anonym trådstarter

Ja ved jo ik om der er nogen der lige kan huske min debat om mit belastende familiemedlem? Det var om hende der mener at der ikke er noget der er hendes skyld, at jeg nu har stjålet hendes drømmejob, på trods af at jeg ikke vidste at hun har arbejdet der. 

Hun havde jo så ringet til min mor og overfuset hende, og sagt at hun ville skrive et brev til min nye cheff osv.

Havde så lige en lille snak med min cheff i går, hvor jeg spurte om hun evt havde hørt fra min kusine? Ja det havde hun. Hun var blevet ringet op i lørdags af min kusine, som åbenbart havde sagt alle mulige mærklige ting til hende. Min cheff havde heldigvis sagt til hende at hendes opførsl var fulstændig uacptebelt og højest uprofoonielt. 

Hun sagde så til mig, at de var rigtig glade og meget tilfredse med mig, at jeg gør mit arbejde rigtig godt, og at jeg på ingen måde ska tage mig af min kusine.

Puha blev så lettet over at min cheff kunne gennemskue hende, men hold nu op hvor er det altså pinligt!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

Kløver

Hold da op hvor umodent af hende, godt din chef ikke tog sig af hende

Anmeld

20. november 2013

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Hold da op..
Tænk man kan få sig selv til sådan noget!!!

FØJ!!!

Kram herfra...

Anmeld

20. november 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Hold da op hvor umodent af hende, godt din chef ikke tog sig af hende

Ja man skulle ikke tror at hun er 45 år, med den opførsl! 

Er virklig også glad for at jeg fik snakket med min cheff om det, og at hun sagtens kan se at det ikke har noget med mig at gøre. 

Men ka bare godt mærke at min kusine, seriøst har pisset mig af nu, og der ska virklig MEGET til!! 

Anmeld

20. november 2013

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Hold da op..
Tænk man kan få sig selv til sådan noget!!!

FØJ!!!

Kram herfra...

Ja men desvære er det om om at hun er blevet " mærklig" indenfor de sidste par år. Vi har før arbejdet samme sted, men der blev hun fyret fra pga samarbejds vanskligheder mens jeg var på barsel.

Og efter det, er det som om at hun bare har fralagt sig alt ansvar for sit liv, og mener at alt modgangen bla er min skyld! 

Anmeld

20. november 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Ja ved jo ik om der er nogen der lige kan huske min debat om mit belastende familiemedlem? Det var om hende der mener at der ikke er noget der er hendes skyld, at jeg nu har stjålet hendes drømmejob, på trods af at jeg ikke vidste at hun har arbejdet der. 

Hun havde jo så ringet til min mor og overfuset hende, og sagt at hun ville skrive et brev til min nye cheff osv.

Havde så lige en lille snak med min cheff i går, hvor jeg spurte om hun evt havde hørt fra min kusine? Ja det havde hun. Hun var blevet ringet op i lørdags af min kusine, som åbenbart havde sagt alle mulige mærklige ting til hende. Min cheff havde heldigvis sagt til hende at hendes opførsl var fulstændig uacptebelt og højest uprofoonielt. 

Hun sagde så til mig, at de var rigtig glade og meget tilfredse med mig, at jeg gør mit arbejde rigtig godt, og at jeg på ingen måde ska tage mig af min kusine.

Puha blev så lettet over at min cheff kunne gennemskue hende, men hold nu op hvor er det altså pinligt!! 

Din kusine skulle have en røvfuld med en våd avis. Hvad bilder hun sig dog ind Godt du fik snakket med din chef om det.

Anmeld

20. november 2013

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Din kusine skulle have en røvfuld med en våd avis. Hvad bilder hun sig dog ind Godt du fik snakket med din chef om det.

Jeg valgt for ca 6 mdr siden at droppe alt kontakt med hende, hvilket er grunden til at hun ringede til min mor. Tænkte at så slap jeg da for mere bøvl med hende, men der tog jeg da fejl!! 

Overvejer også at kaste hende ud fra 5 sal, også køre hende over med en damptrommel bagefter. På den anden side, så tror jeg det er mere "straf" for hende at jeg bare ignorere hende! 

Anmeld

20. november 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Jeg valgt for ca 6 mdr siden at droppe alt kontakt med hende, hvilket er grunden til at hun ringede til min mor. Tænkte at så slap jeg da for mere bøvl med hende, men der tog jeg da fejl!! 

Overvejer også at kaste hende ud fra 5 sal, også køre hende over med en damptrommel bagefter. På den anden side, så tror jeg det er mere "straf" for hende at jeg bare ignorere hende! 

Ej men har aldrig hørt noget lignende

Ja det er nok straf i sig selv, at du ikke gider hende mere. Tænker da hun må have det meget dårligt med sig selv, siden hun behandler sig på den måde.

Anmeld

20. november 2013

Kløver

Anonym skriver:

Ja man skulle ikke tror at hun er 45 år, med den opførsl! 

Er virklig også glad for at jeg fik snakket med min cheff om det, og at hun sagtens kan se at det ikke har noget med mig at gøre. 

Men ka bare godt mærke at min kusine, seriøst har pisset mig af nu, og der ska virklig MEGET til!! 

Ej okay, jeg tænkte hun måske var 18-20 år og umoden

Anmeld

20. november 2013

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Ej men har aldrig hørt noget lignende

Ja det er nok straf i sig selv, at du ikke gider hende mere. Tænker da hun må have det meget dårligt med sig selv, siden hun behandler sig på den måde.

Ja tror at hun ik har det helt nemt med sig selv, men det er svært at hjælpe hende, når hun bare bliver ved med at sige at det jo ik er hende der har et problem, men alle andre!

Og tro mig, jeg har virklig prøvet at hjælpe hende, og har forsvaret hende osv, men ku bare mærke at nu orkede jeg det ikke længer, og valgte så at droppe kontakten til hende, efter at jeg var blevet totalt overfuset af hende. Og hun mener så stadig at det er mig der har gjort et eller andet. 

Meget dræbende i længden! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.