ang sminke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.855 visninger
20 svar
18 synes godt om
20. november 2013

helle85

Min datter er lige blevet 6 år og begyndte at ønske sig sminke og neglelak, jeg vil dog lige understrege at min datter ikke få noget sminke før hun bliver ældre.

Men hvordan fik jeres børn deres første sminke til ligesom at øve med der hjemme osv?

Hun få lidt neglelak på engang imellem med min hjælpe, og har også fået lov til at ønske nogen af de der neglelak sæt i julegave af familie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

helle85

helle85 skriver:

Min datter er lige blevet 6 år og begyndte at ønske sig sminke og neglelak, jeg vil dog lige understrege at min datter ikke få noget sminke før hun bliver ældre.

Men hvordan fik jeres børn deres første sminke til ligesom at øve med der hjemme osv?

Hun få lidt neglelak på engang imellem med min hjælpe, og har også fået lov til at ønske nogen af de der neglelak sæt i julegave af familie.

Der skulle selvfølgelig stå hvornår fik jeres børn deres først sminke

Anmeld

20. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea på 5 år, ønsker sig også sminke og neglelak i år, og tænker at det er ok til legebrug, men ik som noget hun ska bruge i hverdagen!! Vh stine

Anmeld

20. november 2013

Lykke:)

helle85 skriver:

Min lillesøster på 8 år nu, fik noget da hun var en 4-5 år - altså til at lege med hjemme. Selvfølgelig ikke noget hun skulle bruge til hverdag

Anmeld

20. november 2013

C-Dog

Min datter på 5 leger med sminke. Det gør de også i børnehaven. Det er jo bare kreativt legetøj, Det er jo ikke fordi hun får lov at gå rundt til hverdag med fuld make up fra Matas og ligner en på 18 feks :-P neglelak har hun næsten altid på, i lyserød og glimmer farver.

Anmeld

20. november 2013

LinLin

Helt off topic: men hvor jeg er jeg glad for at jeg har drenge!
Pyh jeg ville få sved på panden hvis jeg havde en datter der skulle have "make up-tips" (går ALDRIG med noget)

Anmeld

20. november 2013

helle85

StineW79 skriver:

Thea på 5 år, ønsker sig også sminke og neglelak i år, og tænker at det er ok til legebrug, men ik som noget hun ska bruge i hverdagen!! Vh stine

okay, nå du skriver til lege brug er det så noget i sidder og hygger med sammen, hvor hun skal spørge først, eller få hun bare selv lov til det nå hun vil?

Anmeld

20. november 2013

helle85

C-Dog skriver:

Min datter på 5 leger med sminke. Det gør de også i børnehaven. Det er jo bare kreativt legetøj, Det er jo ikke fordi hun får lov at gå rundt til hverdag med fuld make up fra Matas og ligner en på 18 feks :-P neglelak har hun næsten altid på, i lyserød og glimmer farver.

okay, nå du skriver til lege brug er det så noget i sidder og hygger med sammen, hvor hun skal spørge først, eller få hun bare selv lov til det nå hun vil?

det er også kun det der børne sminke jeg mener, grunden til at min datter ikke har fået noget neglelak på før er fordi hun bider negle så man har ikke kunne smøre det på fordi de har været så små

Anmeld

20. november 2013

helle85

LinLin skriver:

Helt off topic: men hvor jeg er jeg glad for at jeg har drenge!
Pyh jeg ville få sved på panden hvis jeg havde en datter der skulle have "make up-tips" (går ALDRIG med noget)

jeg gå heller ikke med det, og har aldrig rigtig interesseret mig for det

så derfor er jeg lidt uvidene omkring hvornår det endelig er ok

Anmeld

20. november 2013

Anonym101

Altså jeg fik indimellem på da jeg var lille men det var kun for sjov. Jeg syntes der er forskel på leg og hverdagsbrug

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.