Privat handel - hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2013

De3Guldklumper

sismofutten skriver:

Nu skriver vedkommen, at han/hun bor i Odense - og jeg bor i Brøndby - men det er ikke noget problem at sende dem...

Jeg spurgte hvordan jeg sikre mig at de ikke er falske, og han/hun skriver: "Billetterne er blevet afsendt med posten, og skulle bestemt ikke mene at dem der står for koncerten sender falske billetter "

Skal jeg bede om et billede af dem?

Du skal selvfølgelig se et billede af billetterne både forside og bagside. Gætter på de er købt gennem billetnet og så vil det kunne ses på bagsiden.

Jeg ville måske lige undersøge hvad det koster med track&trace hos postdk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

sismofutten

Morigen skriver:

Jeg ville prøve at google navn og brugernavn på personen evt. prøv at slå telefon nummeret op på nettet..

Hvis telefonnummeret ikke kan findes, ville jeg nok have mine tvivl om at vedkommende er reel at handle med.

Jeg har kun et telefon nr., og dette finder jeg ikke noget på på dgs.dk...

Jeg har lige skrevet og sprugt om et billede af billetterne, men vedkommen har en gammel telefon, og havde ikke mulighed for dette - spurgte om han/hun ikke kunne låne en andens telefon, eller sende et billede pr. mail - vedkommen ville spørge en veninde

Har godt nok min tvivl omkring det her - hvilket er rigtig trist..

Anmeld

20. november 2013

sismofutten

Pylle3 skriver:

Du skal selvfølgelig se et billede af billetterne både forside og bagside. Gætter på de er købt gennem billetnet og så vil det kunne ses på bagsiden.

Jeg ville måske lige undersøge hvad det koster med track&trace hos postdk

Jeg har lige skrevet og sprugt om et billede af billetterne, men vedkommen har en gammel telefon, og havde ikke mulighed for dette - spurgte om han/hun ikke kunne låne en andens telefon, eller sende et billede pr. mail - vedkommen ville spørge en veninde

Anmeld

20. november 2013

Lusi

sismofutten skriver:

Det lyder i mine øre lidt mærkeligt! Det burde ikke være så svært at låne en telefon og tage et billede
Hvis vedkommende ikke har en telefon der kan tage billeder og ikke kender nogle i miles omkreds der har en der kan lånes, så ville jeg bestemt hoppe fra!

Anmeld

20. november 2013

sismofutten

Lusi skriver:

Det lyder i mine øre lidt mærkeligt! Det burde ikke være så svært at låne en telefon og tage et billede
Hvis vedkommende ikke har en telefon der kan tage billeder og ikke kender nogle i miles omkreds der har en der kan lånes, så ville jeg bestemt hoppe fra!

Også min tanke - tak

Men, hvis nu det lykkes, og jeg får billeder af både forsiden og bagsiden og kan se de er ægte, har jeg lige fundet denne side, hvor jeg måske kan få hjælp: http://www.privatbetaling.dk/index.php

Anmeld

20. november 2013

Morigen

sismofutten skriver:

Jeg ville nok begynde at have mine tvivl med det svar.
Har du prøvet at ringe til vedkommende med hemligt nr? Har han/hun egentlig oplyst et navn?

Anmeld

20. november 2013

Flødebollen

sismofutten skriver:

Så få et billede af billetterne - kontakt koncertarrangøren og oplys dem om det salgsnr, der står der.
Eller scanningsnummeret - så burde du blive oplyst om, hvorvidt det er ægte.

Anmeld

20. november 2013

K&S

sismofutten skriver:

Hvad nu hvis vedkommen bor i den anden ende af landet? Og han/hun har dem på mail - så skal jeg holde mig langt væk fra det her?!

Jeg var faktisk ikke klar over at det var ulovligt at sælge dem til højere pris end hvad de rent faktisk koster - men har helt tilfældigt lige skrevet at jeg har været på billetnet's hjemmeside og set, at hvis vedkommen sælger til denne pris, går jeg udfra at det er til b-scenen

Tak for svar

Hvis de er modtaget på mail, kan hun sælge dem mange gange, men det er kun den første, der bruger "billetnr." der kommer ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.