Privat handel - hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
17 svar
7 synes godt om
20. november 2013

sismofutten

Hej piger,

Jeg har virkelig brug for Jeres hjælp, så jeg ikke bliver snydt

Jeg var skrevet på DBA.dk og GulOgGratis.dk at jeg søger stå billetter til Justin Timberlake koncerten til foråret!
Jeg fik så en SMS besked fra en i går, som skriver at vedkommen har to stå plads billetter jeg gerne må købe - vedkommen skriver at jeg kan købe dem for 1.300 i alt - men, hvordan sikre jeg mig at det ikke er snyd?

Håber at I kan hjælpe mig, så jeg ikke smider en masse penge ud af vinduet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

Flødebollen

sismofutten skriver:

Hej piger,

Jeg var skrevet på DBA.dk og GulOgGratis.dk at jeg søger stå billetter til Justin Timberlake koncerten til foråret!
Jeg fik så en SMS besked fra en i går, som skriver at vedkommen har to stå plads billetter jeg gerne må købe - vedkommen skriver at jeg kan købe dem for 1.300 i alt - men, hvordan sikre jeg mig at det ikke er snyd?

Altså - mener du om billetterne er falske, eller om du aldrig får billetterne?

Mødes og handle. Det er den sikreste måde. Altid!

Anmeld

20. november 2013

sismofutten

Flødebollen skriver:

Begge dele faktisk - har aldrig prøvet at købe koncert billetter på denne måde, så ved ikke hvad man skal være opmærksom på, og hvordan man kan se om de er falske..

Men tak for svar - god ide at mødes

Anmeld

20. november 2013

De3Guldklumper

sismofutten skriver:

Hej piger,

Mødes og handle

Og så skal må du ikke give mere end hvad personen selv har givet. Det er ulovligt..

Anmeld

20. november 2013

sismofutten

Pylle3 skriver:

Mødes og handle

Og så skal må du ikke give mere end hvad personen selv har givet. Det er ulovligt..

Hvad nu hvis vedkommen bor i den anden ende af landet? Og han/hun har dem på mail - så skal jeg holde mig langt væk fra det her?!

Jeg var faktisk ikke klar over at det var ulovligt at sælge dem til højere pris end hvad de rent faktisk koster - men har helt tilfældigt lige skrevet at jeg har været på billetnet's hjemmeside og set, at hvis vedkommen sælger til denne pris, går jeg udfra at det er til b-scenen

Tak for svar

Anmeld

20. november 2013

sismofutten

Flødebollen skriver:

Nu skriver vedkommen, at han/hun bor i Odense - og jeg bor i Brøndby - men det er ikke noget problem at sende dem...

Jeg spurgte hvordan jeg sikre mig at de ikke er falske, og han/hun skriver: "Billetterne er blevet afsendt med posten, og skulle bestemt ikke mene at dem der står for koncerten sender falske billetter "

Skal jeg bede om et billede af dem?

Anmeld

20. november 2013

sismofutten

Pylle3 skriver:

Mødes og handle

Nu skriver vedkommen, at han/hun bor i Odense - og jeg bor i Brøndby - men det er ikke noget problem at sende dem...

Jeg spurgte hvordan jeg sikre mig at de ikke er falske, og han/hun skriver: "Billetterne er blevet afsendt med posten, og skulle bestemt ikke mene at dem der står for koncerten sender falske billetter "

Skal jeg bede om et billede af dem?

Anmeld

20. november 2013

J85

Kan man ikke modtage pr. efterkrav, så man først betaler når man har varen? Ja få evt. et billede af dem og se om de har et nummer man evt. kan ringe ind og få tjekket måske, altså ved ikke om de har. Men hvis hun har dem på mail, er det jo selv-udprintet eller hvad det hedder, det har jeg også modtaget billetter på. 

Anmeld

20. november 2013

sismofutten

J85 skriver:

Kan man ikke modtage pr. efterkrav, så man først betaler når man har varen? Ja få evt. et billede af dem og se om de har et nummer man evt. kan ringe ind og få tjekket måske, altså ved ikke om de har. Men hvis hun har dem på mail, er det jo selv-udprintet eller hvad det hedder, det har jeg også modtaget billetter på. 

Ahh, det med pr. efterkrav kender jeg ikke til - det må jeg lige undersøge nærmere, for det "rigtige" billetter..

Jeg har lige bedt om et billed, så må vi se hvad der sker

Tak for svar

Anmeld

20. november 2013

Morigen

Hej piger,

Jeg ville prøve at google navn og brugernavn på personen evt. prøv at slå telefon nummeret op på nettet..

Hvis telefonnummeret ikke kan findes, ville jeg nok have mine tvivl om at vedkommende er reel at handle med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.