1,5 år og super hurtigt til at lægge puslespil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2013

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Min datter gjorde det samme .. I følge pædagogerne i vs er det ikke 'normalt' .. Så det er nogle kvikke børn vi har hehe

Det var da spændene, jeg overvejede også at spørge henne i vs, men er lidt bange for at virke pralende, det behøver jeg så ikke nu tak for dit svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Flot han er så dygtigt
Min dreng har også altid været hurtig til puslespil. Da han blev 20 måneder kunne han sætte op til 4 brikker sammen og idag er han 26 måneder og kan sætte 6 brikker sammen

P.s. Ingen grund til at gemme sig bag anonymiteten. Du er en stolt mor med god grund og det skal du da ikke skjule

Anmeld

19. november 2013

Meyer

Profilbillede for Meyer

Hvor er han dygtig

Da min ældste datter var 2 år lavede hun puslespil med 40 brikker

Anmeld

19. november 2013

Michella2

Anonym skriver:

Hej jeg skriver anonymt, fordi min tråd ikke skal opfattes som pral.

Jeg har en søn på knap 21 måneder. Min søn har fornylig fået stor interesse for puslespil, og kan bruge lang tid med at sidde og lægge puslespil (den slags puslespil hvor brikkerne har hver deres hul, og altså ikke skal sættes sammen), det er der i sig selv ikke noget atypisk ved. Det vi hæfter os ved er at han er MEGET hurtig til at se hvor brikkerne skal være. Vi troede til at starte med at han bare kunne huske hvor brikkerne skulle sidde, men vi har observeret ham sidde med puslespil han ikke har set før, og med det samme placerer han alle brikkerne korrekt i første forsøg. Han sidder ofte og samler 4 forskellige puslespil på samme tid, hvor brikkerne fra alle 4 spil er samlet i en bunke, og her holder han uden problemer styr på, hvilke brikker der hører til hvilket spil. Derudover har vi prøvet at vende puslespillet på hovedet for ham, det volder ham ikke ret meget besvær.

Mit spørgsmål er så: er et bare fordi jeg er hans mor, at jeg er vildt imponeret over det her? eller er det vitterligt specielt?

Kunne jeres børn det samme i den alder?

Altså vores datter ku også bare det der.. Hun var også foran motorisk. Tror der er mange børn der er foran på den ene eller anden måde  Og selvf er man da bragende stolt som mor  Det er altid lidt sejt hvis en barn er hurtig til noget jo 

Anmeld

19. november 2013

Valle81

Det lyder til han er kvik:-)

Min Anton har også altid haft flair for puslespil. Han er 3.5 og lægger helt selv Jake og piraterne på 104 brikker:-)

Anmeld

19. november 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Hej jeg skriver anonymt, fordi min tråd ikke skal opfattes som pral.

Jeg har en søn på knap 21 måneder. Min søn har fornylig fået stor interesse for puslespil, og kan bruge lang tid med at sidde og lægge puslespil (den slags puslespil hvor brikkerne har hver deres hul, og altså ikke skal sættes sammen), det er der i sig selv ikke noget atypisk ved. Det vi hæfter os ved er at han er MEGET hurtig til at se hvor brikkerne skal være. Vi troede til at starte med at han bare kunne huske hvor brikkerne skulle sidde, men vi har observeret ham sidde med puslespil han ikke har set før, og med det samme placerer han alle brikkerne korrekt i første forsøg. Han sidder ofte og samler 4 forskellige puslespil på samme tid, hvor brikkerne fra alle 4 spil er samlet i en bunke, og her holder han uden problemer styr på, hvilke brikker der hører til hvilket spil. Derudover har vi prøvet at vende puslespillet på hovedet for ham, det volder ham ikke ret meget besvær.

Mit spørgsmål er så: er et bare fordi jeg er hans mor, at jeg er vildt imponeret over det her? eller er det vitterligt specielt?

Kunne jeres børn det samme i den alder?

Det samme kunne Bella på det tidspunkt - jeg optog hende med kameraet, så hun kan se det på et senere tidspunkt. Her var det gulvpuslespillet som hun satte sammen - og gik ind på værelset og tog et andet puslespil og satte sammen  Nu er hun lige fyldt 3 og er stadig helt vild med puslespil  

Anmeld

20. november 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Flot han er så dygtigt
Min dreng har også altid været hurtig til puslespil. Da han blev 20 måneder kunne han sætte op til 4 brikker sammen og idag er han 26 måneder og kan sætte 6 brikker sammen

P.s. Ingen grund til at gemme sig bag anonymiteten. Du er en stolt mor med god grund og det skal du da ikke skjule

Tak skal du have jeg tror jeg må ud og købe nogle lidt sværere puslespil så jeg kan udfordre ham lidt

Anmeld

20. november 2013

Anonym trådstarter

Meyer skriver:

Hvor er han dygtig

Da min ældste datter var 2 år lavede hun puslespil med 40 brikker

Det er da vildt flot! tak for svar

Anmeld

20. november 2013

Anonym trådstarter

Michella2 skriver:

Altså vores datter ku også bare det der.. Hun var også foran motorisk. Tror der er mange børn der er foran på den ene eller anden måde  Og selvf er man da bragende stolt som mor  Det er altid lidt sejt hvis en barn er hurtig til noget jo 

Jeg tror du har ret i at mange er foran på den ene eller anden måde, jeg synes det er spændene at se hvor forskellige børn er i deres udvikling allerede i den alder

Anmeld

20. november 2013

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Det lyder til han er kvik:-)

Min Anton har også altid haft flair for puslespil. Han er 3.5 og lægger helt selv Jake og piraterne på 104 brikker:-)

Han må da have et rigtig godt overblik når han kan det tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.