2 æg ved hjælp af pergotime. Andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2013

komnumini

Silke91 skriver:

Så er vi jo i præcis samme situation :-) ved du hvornår du havde / har ægløsning?
Jeg krydser fingre for jer. Håber virkelig også selv den er der i første forsøg med hormoner. Der er så meget der giver mig håb fx. 2 æg osv. Men til gengæld er jeg også begyndt at blive bange for tror jeg bliver ekstra skuffet hvis den ikke er der denne gang.

Tak - og i lige måde! 

Jeg fik ægløsningssprøjte d. 14. november, så jeg håber på at mærke nogle tegn inden for den næste uge - ellers tror jeg desværre ikke den er der i denne omgang. Sidst jeg var gravid (endte i SA) kunne jeg mærke de første symptomer ca. 3 uger efter ÆL, så har en uge med håb endnu.

Men har det på helt samme måde som dig. Jeg prøver at holde forventningerne nede, men inderst inde tænker man kun på hvor fantastisk det kunne være og hvor meget man håber  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2013

Kløver

Mariia1708 skriver:

Ej Maja. Tillykke, så lykkes det for dig

Tak

Anmeld

29. november 2013

Silke91

komnumini skriver:

Tak - og i lige måde! 

Jeg fik ægløsningssprøjte d. 14. november, så jeg håber på at mærke nogle tegn inden for den næste uge - ellers tror jeg desværre ikke den er der i denne omgang. Sidst jeg var gravid (endte i SA) kunne jeg mærke de første symptomer ca. 3 uger efter ÆL, så har en uge med håb endnu.

Men har det på helt samme måde som dig. Jeg prøver at holde forventningerne nede, men inderst inde tænker man kun på hvor fantastisk det kunne være og hvor meget man håber  

Har du ikke taget en test for det er da nogle uger siden du havde ÆL?

Nej håbet kan bare ikke gøre noget ved, det er jo kun fordi man ønsker det så meget.

Anmeld

30. november 2013

komnumini

Silke91 skriver:

Har du ikke taget en test for det er da nogle uger siden du havde ÆL?

Nej håbet kan bare ikke gøre noget ved, det er jo kun fordi man ønsker det så meget.

Ja, det er 14 dage siden jeg havde ÆL nu. Overvejer at tage en test nu, men ja, kan ikke overskue den er negativ, så udsætter det lidt. Kan være jeg gør det i morgen tidlig Hvor hurtigt efter ÆL er det, at en test normal kan vise positivt?

Anmeld

30. november 2013

Silke91

komnumini skriver:

Ja, det er 14 dage siden jeg havde ÆL nu. Overvejer at tage en test nu, men ja, kan ikke overskue den er negativ, så udsætter det lidt. Kan være jeg gør det i morgen tidlig Hvor hurtigt efter ÆL er det, at en test normal kan vise positivt?

Som hovedregel plejer man at sige 14 dage efter æl altså den dag man ville 4 uger / den dag ens mens burde komme hvis ikke man var gravid :-)

Anmeld

30. november 2013

BigHope13

Silke91 skriver:

Hej allesammen
Det er min første cyklus med pergotime og methformin og en scanning i dag på cyklus dag 11 viser 2 fine æg og gynækologen vurderer at ÆL sker i weekenden så der skal hygges
Da det er min første måned på hormoner er jeg ret nysgerrig efter at vide hvor ofte pergotime resulterer i 2 eller flere æg.

Er der andre som har haft flere æg?
Hvad endte det med? ved jo at det øger chancen for graviditet men også tvillinger!!

Det skal lige siges at det er uden insemination vi forsøger. Jeg har fået konstateret let PCO og derfor har jeg fået methformin og pergotime hvilket jo ind til videre virker til at virke meget godt

Ved mit første forsøg med iui tog jeg metformin, og pergotime og så fik jeg puregon som jeg selv skulle stikke med. jeg fik 2 fine æg men forsøget mislykkedes.
Ved vores andet forsøg tog jeg stadig metformin og igen fik jeg pergotime og ved første scanning var der to fine æg så vi undlod puregon og det gav pote, sidder idag med vores skønne søn som er 18dage gammel

Anmeld

30. november 2013

Silke91

BigHope13 skriver:

Ved mit første forsøg med iui tog jeg metformin, og pergotime og så fik jeg puregon som jeg selv skulle stikke med. jeg fik 2 fine æg men forsøget mislykkedes.
Ved vores andet forsøg tog jeg stadig metformin og igen fik jeg pergotime og ved første scanning var der to fine æg så vi undlod puregon og det gav pote, sidder idag med vores skønne søn som er 18dage gammel

Mange tak for dit svar
Dejligt at hører at det går forholdsvis hurtigt for mange når først de er i behandling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.