2 æg ved hjælp af pergotime. Andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.235 visninger
16 svar
1 synes godt om
19. november 2013

Silke91

Hej allesammen
Det er min første cyklus med pergotime og methformin og en scanning i dag på cyklus dag 11 viser 2 fine æg og gynækologen vurderer at ÆL sker i weekenden så der skal hygges
Da det er min første måned på hormoner er jeg ret nysgerrig efter at vide hvor ofte pergotime resulterer i 2 eller flere æg.

Er der andre som har haft flere æg?
Hvad endte det med? ved jo at det øger chancen for graviditet men også tvillinger!!

Det skal lige siges at det er uden insemination vi forsøger. Jeg har fået konstateret let PCO og derfor har jeg fået methformin og pergotime hvilket jo ind til videre virker til at virke meget godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2013

Silke91

Jeg prøver lige at oppe igen
Er meget interesseret i at vide om pergotime ofte resulterer i 2 eller flere æg?

Anmeld

23. november 2013

Lillemy

Ja, jeg har haft to æg flere gange....

Anmeld

23. november 2013

et-ønske

Jeg tror det er meget forskelligt - jeg dannede kun cyster af pergotime.
Men to æg er da fint - der skal jo kun et til at lave et barn

Anmeld

23. november 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg fik kun Pergotime og havde et stort æg Har også PCO og tabte mig 10 kg for at kunne få det til at virke rigtigt...

og det endte med vores søn som idag er 2 år

så krydser alt for Jer

Anmeld

23. november 2013

Kløver

Jeg fik at vide at selvom der er flere resulterer det ikke så ofte i tvillinger og slet ikke uden iui
Jeg havde selv 3-4 æg ved pergotime, øgede så jeg både fik pergotime og fostimon( ligesom gonal-F) og havde samme antal æg, men de var bedre og havde en bedre slimhinde
Jeg blev gravid i en ferie/lukningsperiode på klinikken hvor jeg fik hormonerne og hjemmerul, og er nu 6+5

Anmeld

27. november 2013

Silke91

Hej allesammen
Mange tak for alle jeres brugbare svar og krydserede fingre.
sætter jeg pris på.

Anmeld

29. november 2013

komnumini

Jeg har også lige været igennem min første omgang med pergotime - også med henblik på almindeligt samliv og ikke insemination. Jeg havde også to æg den første omgang.

Nu må man bare håbe og krydse fingre for, at det lykkedes i første forsøg. Pøjpøj!

Anmeld

29. november 2013

Mariia1708

Maja84 skriver:

Jeg fik at vide at selvom der er flere resulterer det ikke så ofte i tvillinger og slet ikke uden iui
Jeg havde selv 3-4 æg ved pergotime, øgede så jeg både fik pergotime og fostimon( ligesom gonal-F) og havde samme antal æg, men de var bedre og havde en bedre slimhinde
Jeg blev gravid i en ferie/lukningsperiode på klinikken hvor jeg fik hormonerne og hjemmerul, og er nu 6+5

Ej Maja. Tillykke, så lykkes det for dig

Anmeld

29. november 2013

Silke91

komnumini skriver:

Jeg har også lige været igennem min første omgang med pergotime - også med henblik på almindeligt samliv og ikke insemination. Jeg havde også to æg den første omgang.

Nu må man bare håbe og krydse fingre for, at det lykkedes i første forsøg. Pøjpøj!

Så er vi jo i præcis samme situation :-) ved du hvornår du havde / har ægløsning?
Jeg krydser fingre for jer. Håber virkelig også selv den er der i første forsøg med hormoner. Der er så meget der giver mig håb fx. 2 æg osv. Men til gengæld er jeg også begyndt at blive bange for tror jeg bliver ekstra skuffet hvis den ikke er der denne gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.