Jeg meldte mig ikke direkte syg i starten.....
Jeg tog på arbejde, og når jeg så begyndte at få voldsomme migræner, eller kaste op (ca. hver gang jeg fik så meget som et fladtbrød) så sendte de mig hjem.
Min arbejdsplads var rigtig flinke, og meget forstående.... jeg var super glad for at være der, og det var faktisk super dårlig timing at jeg blev gravid da jeg gjorde. Vi stod til at skulle flytte institutionen, og have det dobbelte antal børn ind. Så der var også ansat dobbelt så mange medarbejdere. Men på grund af byggeri-forsinkelser i det nye hus, blev mine nye ekstra kollegaer ansat, før vi kunne flytte huset og tage imod de ekstra børn. Så de kunne også sagtens undvære mig, vi havde jo nærmest alt for mange medarbejdere rendende alligevel.
Jeg blev dog fuldtidssygemeldt allerede i 4. måned, fordi jeg kastede op konstant, havde migræner, og bare ikke kunne bevæge mig for plukkeveer og bækkensmerter.
og så blev jeg gravid igen før min barsel var slut, og jeg nåede kun at arbejde 1 uge, og blev så sygemeldt igen.... IGEN var det super dårlig timing, og alligevel var de rigtig søde og meget forstående....
Anmeld