stjernehimmel skriver:
jeg har os testet en del for at tjekke hvornår min hcg var ude af kroppen efter bio... den ene dag var den negativ og den anden positiv 
dog fik lægen held af at teste negativ...
min cys er lidt ureglmæssig efter min bio... men den plejer ca at være den 13, sidste gang var det den 18(efter kontrol for cyster) så det er den 18 jeg går efter denne gang....jeg plejer bare altid dagene op til at have brunligt udflåd... og der er bare INTET.... har haft murren i maven, og niv de sidste 14 dage.... sidste gang jeg var gravid havde jeg en syglig lyst til fisk men kunne ikke klare smagen og måtte kaste op hver gang... havde lyst til fisk i dag og vupti op kom det igen( jeg er ellers ikke meget for fisk) og har en modbydelig hovedpine igennem snart en uge nu..
tror min hjerne og min krop driver gæk med mig og jeg bilder mig en masse ind fnis
Jeg havde de samme symptomer som dig, men turde heller ikke selv at tro på det.. Jeg krydser dog alt hvad jeg kan for at du møder de 2 streger meget snart!!
. Du må endelig give lyd snart!!! 
Jeg aner ikke hvordan jeg overlevede de 2 ugers ventetid fra sprøjten til testdag - så jeg ved godt hvor svær ventetiden er 
Anmeld