Jeg har en indrømmelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2013

stjernehimmel

EnSødMor skriver:

Du er ikke den eneste..

pyyyyyyh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

SabinaMortensen

stjernehimmel skriver:

jeg har os testet en del for at tjekke hvornår min hcg var ude af kroppen efter bio... den ene dag var den negativ og den anden positiv

dog fik lægen held af at teste negativ...

min cys er lidt ureglmæssig efter min bio... men den plejer ca at være den 13, sidste gang var det den 18(efter kontrol for cyster) så det er den 18 jeg går efter denne gang....jeg plejer bare altid dagene op til at have brunligt udflåd... og der er bare INTET.... har haft murren i maven, og niv de sidste 14 dage.... sidste gang jeg var gravid havde jeg en syglig lyst til fisk men kunne ikke klare smagen og måtte kaste op hver gang... havde lyst til fisk i dag og vupti op kom det igen( jeg er ellers ikke meget for fisk) og har en modbydelig hovedpine igennem snart en uge nu..   tror min hjerne og min krop driver gæk med mig og jeg bilder mig en masse ind fnis

Jeg havde de samme symptomer som dig, men turde heller ikke selv at tro på det.. Jeg krydser dog alt hvad jeg kan for at du møder de 2 streger meget snart!! . Du må endelig give lyd snart!!! 

Jeg aner ikke hvordan jeg overlevede de 2 ugers ventetid fra sprøjten til testdag - så jeg ved godt hvor svær ventetiden er 

Anmeld

17. november 2013

stjernehimmel

SabinaMortensen skriver:

Jeg havde de samme symptomer som dig, men turde heller ikke selv at tro på det.. Jeg krydser dog alt hvad jeg kan for at du møder de 2 streger meget snart!! . Du må endelig give lyd snart!!! 

Jeg aner ikke hvordan jeg overlevede de 2 ugers ventetid fra sprøjten til testdag - så jeg ved godt hvor svær ventetiden er 

skal nok gi up-date.... er ret spændt på at se om min mavefornemmelse holder stik igen... som sidste gang....der kunne jeg først teste svag positiv i ca 5+1....

åhhh ventetiden er det værste...jøsses alle de tanker og følser man kommer igennem, GODT jeg kan begrave mig i masser af afleveringer....

Anmeld

18. november 2013

stjernehimmel

mens er ikke dukket op.. endnu.. men kan stadig kun fremtrylle en DUM skyggestreg... så jeg må vist erkende at der ik er gevinst i denne omgang og forsætte som test-monster der prøver at styre sin test lyst ;-)

Anmeld

19. november 2013

Sisse Vinther

stjernehimmel skriver:

Hej jeg hedder...biiiib... jeg er 32 år gammel... og jeg er TESTMONSTER.....

eij men hvor er jeg da træt af skyggestreger, indbildning af at man da selvfølgelig kan se noget på den test....

har præsteret at lave vældig pæne skyggestreger i ca 1½ uge nu, men udvikler dig sig til mere NEJ... er min mens begyndt at vise tegn på sin kommen NEJ bliver jeg ved at offer penge på test JA....

det er jo vildt vanedannende, og en dum rutsjebane tur HVER gang.....

ihhh altså....

ÅHHHHHH luft.... det er vist bare på tide at jeg indser at det er skyggestreger OG at jeg er et TESTMONSTER....

vær sød at sig jeg ikke er skingrende sindssyg og at jeg ikke er den eneste testmonster ;-)

Jeg er testmonster -når jeg vil være sikker på der IKKE er noget.
Og da jeg så testede positivt, kunne jeg ikke tro det, så var nødt til at teste et par gange til, selvom begge streger var lige tydelige på alle tests.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.