Jeg har en indrømmelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.064 visninger
14 svar
6 synes godt om
17. november 2013

stjernehimmel

Hej jeg hedder...biiiib... jeg er 32 år gammel... og jeg er TESTMONSTER.....

eij men hvor er jeg da træt af skyggestreger, indbildning af at man da selvfølgelig kan se noget på den test....

har præsteret at lave vældig pæne skyggestreger i ca 1½ uge nu, men udvikler dig sig til mere NEJ... er min mens begyndt at vise tegn på sin kommen NEJ bliver jeg ved at offer penge på test JA....

det er jo vildt vanedannende, og en dum rutsjebane tur HVER gang.....

ihhh altså....

ÅHHHHHH luft.... det er vist bare på tide at jeg indser at det er skyggestreger OG at jeg er et TESTMONSTER....

vær sød at sig jeg ikke er skingrende sindssyg og at jeg ikke er den eneste testmonster ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

Kay

du er skingrende sindsyg 

lige som alle os andre 

kan godt huske det... og vil heller ikke give dig den velkendte smøre... "tag det roligt det skal nok komme" 

ja det skal nok komme... men det er jo fuldstendig umugeligt at tage det roligt 

Anmeld

17. november 2013

EnSødMor

stjernehimmel skriver:

eij men hvor er jeg da træt af skyggestreger, indbildning af at man da selvfølgelig kan se noget på den test....

har præsteret at lave vældig pæne skyggestreger i ca 1½ uge nu, men udvikler dig sig til mere NEJ... er min mens begyndt at vise tegn på sin kommen NEJ bliver jeg ved at offer penge på test JA....

ihhh altså....

ÅHHHHHH luft.... det er vist bare på tide at jeg indser at det er skyggestreger OG at jeg er et TESTMONSTER....

vær sød at sig jeg ikke er skingrende sindssyg og at jeg ikke er den eneste testmonster ;-)

Du er ikke den eneste..

Anmeld

17. november 2013

SabinaMortensen

stjernehimmel skriver:

ihhh altså....

Åh jeg føler med dig 

Jeg har sammenlagt brugt 620 kr på tests, på ÉN cyklus!!! Testede nogen gange flere gange om dagen - for hvad nu hvis testen løj?

Nu skal det så også siges, at jeg testede pregnylen ud af kroppen, og det krævede jo også lige et par tests 

for at du får to streger snart! 

Hvornår burde din mens (ikke) komme?

Anmeld

17. november 2013

stjernehimmel

Kay skriver:

du er skingrende sindsyg 

lige som alle os andre 

kan godt huske det... og vil heller ikke give dig den velkendte smøre... "tag det roligt det skal nok komme" 

ja det skal nok komme... men det er jo fuldstendig umugeligt at tage det roligt 

Ja og mig der startede med at sige...ork det haster ikke, det kommer når det kommer....

klogere blev jeg... ;-)

Anmeld

17. november 2013

Jannieb

stjernehimmel skriver:

ihhh altså....

Det lyder som om du har skrevet om mig 

Har det på nøjagtig samme måde. Det er så bare vores svage punkt, hvor andre har nogle andre svage punkter 

Anmeld

17. november 2013

Kay

stjernehimmel skriver:

Ja og mig der startede med at sige...ork det haster ikke, det kommer når det kommer....

klogere blev jeg... ;-)

ja... kan huske det... og er så småt begyndt igen 

Anmeld

17. november 2013

stjernehimmel

SabinaMortensen skriver:

Åh jeg føler med dig 

Jeg har sammenlagt brugt 620 kr på tests, på ÉN cyklus!!! Testede nogen gange flere gange om dagen - for hvad nu hvis testen løj?

Nu skal det så også siges, at jeg testede pregnylen ud af kroppen, og det krævede jo også lige et par tests 

for at du får to streger snart! 

Hvornår burde din mens (ikke) komme?

jeg har os testet en del for at tjekke hvornår min hcg var ude af kroppen efter bio... den ene dag var den negativ og den anden positiv

dog fik lægen held af at teste negativ...

min cys er lidt ureglmæssig efter min bio... men den plejer ca at være den 13, sidste gang var det den 18(efter kontrol for cyster) så det er den 18 jeg går efter denne gang....jeg plejer bare altid dagene op til at have brunligt udflåd... og der er bare INTET.... har haft murren i maven, og niv de sidste 14 dage.... sidste gang jeg var gravid havde jeg en syglig lyst til fisk men kunne ikke klare smagen og måtte kaste op hver gang... havde lyst til fisk i dag og vupti op kom det igen( jeg er ellers ikke meget for fisk) og har en modbydelig hovedpine igennem snart en uge nu..   tror min hjerne og min krop driver gæk med mig og jeg bilder mig en masse ind fnis

Anmeld

17. november 2013

stjernehimmel

Ønskebaby2014 skriver:

Det lyder som om du har skrevet om mig 

Har det på nøjagtig samme måde. Det er så bare vores svage punkt, hvor andre har nogle andre svage punkter 

Ja ;-)

Anmeld

17. november 2013

stjernehimmel

Kay skriver:

ja... kan huske det... og er så småt begyndt igen 

man bliver ski bidt af det skidt ;-) indtil den er der... hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.