At sove i samme rum som sit 3-årige barn. No go??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2013

Kløver

Anonym skriver:

Hun er ikke som sådan vænnet fra det, for hun kommer ofte ind til os om natten eller også skal jeg ligge på en madras ved siden af hende.
Og det er i høj grad planen at vi om SENEST 3 år bor i noget større

Så gør det nok ikke så meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

Loa

Her sover vi også i samme rum og så må man bare få det til at fungere indtil man har mulighed for andet

Her går det fint og jeg frygter næsten mere om jeg kan klare hun en dag skal ind på eget værelse

Anmeld

17. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Da jeg var barn delt vi soveværelse med vores forældre indtil jeg var 7 og min søster var 8 år. 

Vi elskede det, men det var nu også meget fedt at få sit eget! Vh stine

Anmeld

17. november 2013

Muffinmus

Rockertand skriver:

Adskillige undersøgelser har vist, at samsovning er det bedste for hele familien - og man kan godt have sex andre steder end soveværelset

Men samtidigt viser de samme undersøgelser at denne samkoblinger er bedst for trygheden, men at selve søvnen ofte bliver voldsomt forringet...så det er altså både og

Anmeld

17. november 2013

Momo

Vi har sovet i stuen i 5 år, og jeg kunne bare ikke klare det mere! De sidste 3 år påvirket det mig så meget at jeg havde meget svært ved at fungere i hjemmet og ville ikke være hjemme. 

Jeg er nu flyttet et sted hen hvor jeg har soveværelse og ungerne deler stadig værelse som de altid har gjort. Det har gjort SÅ meget ved mit humør og jeg har bare fået det bedre! 

Jeg kommer aldrig til at skulle sove i stuen igen mit hoved holder ikke til det. Så jeg ville til en hver tid hellere sove sammen med ungerne end i stuen. Så det synes jeg bare i skal gøre 

Anmeld

17. november 2013

Menne

Må indrømme at jeg ville finde et andet sted at bo..

Anmeld

17. november 2013

kirsti

Anonym skriver:

Skriver som anonym da jeg ikke vil kunne Googles.

Vi bor småt og har indrettet os sådan at vi ikke sover i samme rum som vores barn. Vi sover i stuen. Men jeg SAVNER at have et soveværelse. Savner at have en ordentlig seng, savner at have et andet rum at gå ind i hvis jeg er træt eller vil tidligere i seng end min mand.

Men, så ville det betyde at vi skulle sove i samme rum som vores barn som er 2 1/2 nu, men om et halvt år er hun 3 og så synes jeg bare det virker forkert at sove i samme rum. Vi ville jo aldrig kunne have sex så, for tænkt hvis hun vågner :/

Hvad tænker I??

Noahs tremmeseng stod i vores soveværelse til han var 3.

der flyttede vi til noget større men det betød ikke at han flyttede på eget værelse lol han rykkede over i vores seng!

nu er han 7 og de sidste 2år er han blevet lagt i egen seng på eget værelse men kommer altid ind til os om natten og i weekenden sover han stadig inde hos os!

jeg ser intet galt i det tværtimod!

som voksne synes vi det er rart at sove sammen med kæresten, trygt ikke at sove alene. hvorfor forventer vi så vores børn skal ligge alene??

Anmeld

17. november 2013

Laulund87

Her ville det aldrig fungere og jeg ville finde et andet sted at bo, men hvis I kunne få det til at fungere hvorfor så ikke. Altså der er jo ikke noget rigtigt eller forkert og jeg ville da til tider ønske Maria kunne putte hos os, men vi sover slet ikke nogen af os. Hun har brug for ro og fred når hun skal sove og det har vi også.

Da jeg var lille sov jeg i samme seng som min søster og vores mor sov i samme rum. Mega hyggeligt.

Anmeld

17. november 2013

Anonym trådstarter

Menne skriver:

Må indrømme at jeg ville finde et andet sted at bo..

Optimal løsning, men det er jo ikke noget man bare lige gør

Anmeld

18. november 2013

Majeha

Jeg sover i samme rum som mine drenge på hhv. 5 og 1 år. Vi har kun 1 rum, men synes, det er hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.