At sove i samme rum som sit 3-årige barn. No go??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.529 visninger
20 svar
12 synes godt om
17. november 2013

Anonym trådstarter

Skriver som anonym da jeg ikke vil kunne Googles.

Vi bor småt og har indrettet os sådan at vi ikke sover i samme rum som vores barn. Vi sover i stuen. Men jeg SAVNER at have et soveværelse. Savner at have en ordentlig seng, savner at have et andet rum at gå ind i hvis jeg er træt eller vil tidligere i seng end min mand.

Men, så ville det betyde at vi skulle sove i samme rum som vores barn som er 2 1/2 nu, men om et halvt år er hun 3 og så synes jeg bare det virker forkert at sove i samme rum. Vi ville jo aldrig kunne have sex så, for tænkt hvis hun vågner :/

Hvad tænker I??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Vi bor småt og har indrettet os sådan at vi ikke sover i samme rum som vores barn. Vi sover i stuen. Men jeg SAVNER at have et soveværelse. Savner at have en ordentlig seng, savner at have et andet rum at gå ind i hvis jeg er træt eller vil tidligere i seng end min mand.

Men, så ville det betyde at vi skulle sove i samme rum som vores barn som er 2 1/2 nu, men om et halvt år er hun 3 og så synes jeg bare det virker forkert at sove i samme rum. Vi ville jo aldrig kunne have sex så, for tænkt hvis hun vågner :/

Hvad tænker I??

Adskillige undersøgelser har vist, at samsovning er det bedste for hele familien - og man kan godt have sex andre steder end soveværelset

Anmeld

17. november 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Adskillige undersøgelser har vist, at samsovning er det bedste for hele familien - og man kan godt have sex andre steder end soveværelset

Er det rigtigt? Jeg er nemlig så meget i tvivl. For planen er at vi skal købe noget større om et par år og der vil jeg jo gerne at hun får 100% sit eget værelse og skal sove der. Er bange for at hun så ikke vil sove for sig selv :/

Og ja, du har ret, sex kræver jo ikke nødvendigvis en seng

Anmeld

17. november 2013

TNBC

Anonym skriver:

Hvad tænker I??

Hun er 2½, tror du hun ser jer at hun tænker; De har sex
Og hun er jo nok heller ikke helt til stede når hun vågner. hvad vil i gøre når hun kommer ud af tremmesengen(hvis hun ikke allerede er det), låse døren? Så kan hun jo sagtens se jer have sex i stuen..
Hvis du heller vil sove i samme rum, så gør det, så længe det ikke går udover nogen af jeres nattesøvn..

Anmeld

17. november 2013

Michella2

Anonym skriver:

Hvad tænker I??

Vores datter er snart 4 år, og grundet økonomiske årsager har vi boet MEGET småt de sidste 2 år, hvilket resulterer i at vi har sovet på samme værelse som vores datter. 

Der har aldrig været problemer med det. Hun sover igennem i sin egen seng, og bliver også puttet tidligere end vi jo går i seng.

Må indrømme jeg godt nok glæder mig til at flytte her om 1-2 måneder og vi får egne værelser igen, men det har nu ikke været en plage at dele værelse. Desuden er det meget hyggeligt hun selv kravler op til os når hun vågner, da hun jo er lige ved siden af 

Anmeld

17. november 2013

Kløver

Hvis hun allerede er vænnet fra at i alle sover sammen, ville jeg nok ikke gøre det, og ville nok med tiden, finde en bolig der dækker jeres behov bedre, for hvad så om 2-3 år og hun begynder at have jævnaldrende på besøg

Anmeld

17. november 2013

lineog4

Hvis rummet kan indrettes så det bliver to værelser bare mindre så ville jeg nok gøre det, men vores sexliv ville nok dø selvom man da sagtens kan i stuen ;-) og tanken om pludselig at kigge ind i mit barns øjne - nej det er turn off.

Anmeld

17. november 2013

maria_wlt

Anonym skriver:

Hvad tænker I??

Jeg ser intet problem med det - Vi har pt sovet i samme rum som vores børn i 1 år - De er nu 2,5 år og 4 år.

Vi bygger nemlig om 

Vi har sex og de vågner aldrig 

Anmeld

17. november 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Hvis hun allerede er vænnet fra at i alle sover sammen, ville jeg nok ikke gøre det, og ville nok med tiden, finde en bolig der dækker jeres behov bedre, for hvad så om 2-3 år og hun begynder at have jævnaldrende på besøg

Hun er ikke som sådan vænnet fra det, for hun kommer ofte ind til os om natten eller også skal jeg ligge på en madras ved siden af hende.
Og det er i høj grad planen at vi om SENEST 3 år bor i noget større

Anmeld

17. november 2013

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Hvis rummet kan indrettes så det bliver to værelser bare mindre så ville jeg nok gøre det, men vores sexliv ville nok dø selvom man da sagtens kan i stuen ;-) og tanken om pludselig at kigge ind i mit barns øjne - nej det er turn off.

Det er rummet desværre lige småt nok til.

Tvivler på vores sexliv ville dø, men jeg synes bestemt heller ikke om tanken om at hun pludselig står og kigger! Men det problem løses jo heller ikke ved at vi sover på hver vores værelse, så snart hun får en rigtig seng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.