Hækle opskrift søges.. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2013

mariamiss6

Glad Giraf skriver:

Har købt eg play så min datter kunne få bakkerne og lege med... MEN nu er pige-barnet jo sur over at der ikke er æg i, så nu må mor i gang...

Har fundet disse som jeg synes er mega seje, men da jeg endnu ikke er en haj til hækling har jeg brug for hjælp...
Er der nogen der ligger inde med en opskrift, har ikke kunne finde en, ellers må jeg bare lave "almindelige" æg

På forhånd tak

Altsåååå. Måske jeg er fatsvag, men jeg tror godt jeg kunne tænke mig et billede nu. For det eneste jeg får frem ved googling er alm. æggekartoner med plastikæg inden i..... 

Skal det forstås sådan at du i en helt almindelig dagligvare butik har købt helt almindelige æg, som så tilfældigvis er pakket i en plastik æggebakke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2013

Glad Giraf

mariamiss6 skriver:

Altsåååå. Måske jeg er fatsvag, men jeg tror godt jeg kunne tænke mig et billede nu. For det eneste jeg får frem ved googling er alm. æggekartoner med plastikæg inden i..... 

Skal det forstås sådan at du i en helt almindelig dagligvare butik har købt helt almindelige æg, som så tilfældigvis er pakket i en plastik æggebakke?

Ja de kan købes alle steder tror jeg... har købt dem i bilka
Eggyplay heddet de

http://www.google.dk/search?q=eggyplay&prmd=iv ns&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Kh GKUrD4I6eC4AT38YCADA&ved=0CAYQ_AUoAQ#

Kan vidst ikk indsætte billede fra telefonen

Anmeld

18. november 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Glad Giraf skriver:

Det er ganske almindelige æg, men bakkerne er lavet i plastik i forskellige pang farver

Har prøvet at Google dem, men kan ikk finde det... må tjekke i morgen om jeg husker rigtigt hvad de hedder

Er det dem her
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. november 2013

mariamiss6

Glad Giraf skriver:

Ja de kan købes alle steder tror jeg... har købt dem i bilka
Eggyplay heddet de

http://www.google.dk/search?q=eggyplay&prmd=iv ns&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Kh GKUrD4I6eC4AT38YCADA&ved=0CAYQ_AUoAQ#

Kan vidst ikk indsætte billede fra telefonen

Tak så var det til at forstå.

Jeg kiggede faktisk efter det i SuperBrugsen idag, fordi jeg ville se hvad det var for noget med dem. Men de havde dem ikke. De havde dog nogle almindelige æggebakker i forskellige farver, så jeg blev helt i tvivl om jeg virkelig havde fattet det helt forkert lol.

Anmeld

18. november 2013

mariamiss6

Hvad er egentlig snitprisen på dem? Altså, når de ikke lige er på tilbud? Og det undrer mig virkelig jeg ikke har set dem nogle steder overhovedet. Jeg kan jo se nu at de blev lanceret helt tilbage i August.....

Anmeld

18. november 2013

Glad Giraf

Dut-ugle skriver:

Er det dem her

Ja lige præcis dem... Nu skal der bare nogle lege æg i

Anmeld

18. november 2013

Glad Giraf

mariamiss6 skriver:

Hvad er egentlig snitprisen på dem? Altså, når de ikke lige er på tilbud? Og det undrer mig virkelig jeg ikke har set dem nogle steder overhovedet. Jeg kan jo se nu at de blev lanceret helt tilbage i August.....

Altså jeg VED det har dem i Bilka, der koster de 20kr for 8 æg, mener jeg det er... Har kun købt dem to gange, da det primært var for at aflevere dem videre til lille pigen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.