Hækle opskrift søges.. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.950 visninger
16 svar
2 synes godt om
16. november 2013

Glad Giraf

Har købt eg play så min datter kunne få bakkerne og lege med... MEN nu er pige-barnet jo sur over at der ikke er æg i, så nu må mor i gang...

Har fundet disse som jeg synes er mega seje, men da jeg endnu ikke er en haj til hækling har jeg brug for hjælp...
Er der nogen der ligger inde med en opskrift, har ikke kunne finde en, ellers må jeg bare lave "almindelige" æg

På forhånd tak
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

Glad Giraf

Slet ingen?

Anmeld

17. november 2013

helle85

Glad Giraf skriver:

Har købt eg play så min datter kunne få bakkerne og lege med... MEN nu er pige-barnet jo sur over at der ikke er æg i, så nu må mor i gang...

Har fundet disse som jeg synes er mega seje, men da jeg endnu ikke er en haj til hækling har jeg brug for hjælp...
Er der nogen der ligger inde med en opskrift, har ikke kunne finde en, ellers må jeg bare lave "almindelige" æg

På forhånd tak

jeg mener jeg fandt en engang på engelsk, kan bare ikke huske hvor.

har du prøvet at søge det på engelsk på google ellers kan man også søge på pinterest.

jeg kan evt prøve at søge på det senere i aften, da jeg ikke har tid nu

Anmeld

17. november 2013

Lene Unik

Hvis du søger på nettet, kommer forskelligt frem. Her er opskrift på påskeæg, men tænker de kan bruges hvis det er hele æg, og så bare lave dem i (rå)hvid.

http://karenklarbaeksverden.blogspot.dk/2011/04/diy-g-opskriften-klar-til-udskrift.html

Ved ikke om det er samme opskrift, men fra samme side:

http://karenklarbaeksverden.blogspot.dk/2011/04/diy-hvad-kom-frst-hnen-eller-gget.html

Anmeld

17. november 2013

Tropez

Inde på Drops hjemmeside kan du finde stort set alle opskrifter på hækling og strækning og de har også lavet instruktions videoer til de forskellige teknikker, det er en super fed hjemmeside, du skulle prøve det 

Anmeld

17. november 2013

mariamiss6

Hvad er eg play?

Anmeld

17. november 2013

ano14316

Glad Giraf skriver:

På forhånd tak

Jeg har ikke en opskrift men kan beskrive hvordan du ca. Gør. Du kan bruge hvilken som helst ægge opskrift, ig når du når dertil hvor åbningen skal være laver du et stykke svarende til åbningens bredde med luftmasker i samme antal som de masker du springer over. Og fortsætter ellers bare opskriften...

Spejlægget laver du ved at tage vilkårligt ud.
Start med en magisk ring på 6 masker og tag ud derfra så mængden af masker i hveromgabg bliver 6,12,18,24,30,36 osv. Tag ud skævt så det ikke bliver med kanter og til gengæld gerne lidt skævt..
blommen laves på samme måde.

Giver det mening?

Anmeld

17. november 2013

Glad Giraf

ano14316 skriver:

Jeg har ikke en opskrift men kan beskrive hvordan du ca. Gør. Du kan bruge hvilken som helst ægge opskrift, ig når du når dertil hvor åbningen skal være laver du et stykke svarende til åbningens bredde med luftmasker i samme antal som de masker du springer over. Og fortsætter ellers bare opskriften...

Spejlægget laver du ved at tage vilkårligt ud.
Start med en magisk ring på 6 masker og tag ud derfra så mængden af masker i hveromgabg bliver 6,12,18,24,30,36 osv. Tag ud skævt så det ikke bliver med kanter og til gengæld gerne lidt skævt..
blommen laves på samme måde.

Giver det mening?

Jeg tror det giver mening er det okay jeg skriver privat til dig hvis det kokser helt, når jeg kommer så langt?

Anmeld

17. november 2013

Glad Giraf

mariamiss6 skriver:

Hvad er eg play?

Det er ganske almindelige æg, men bakkerne er lavet i plastik i forskellige pang farver

Har prøvet at Google dem, men kan ikk finde det... må tjekke i morgen om jeg husker rigtigt hvad de hedder

Anmeld

17. november 2013

ano14316

Glad Giraf skriver:

Jeg tror det giver mening er det okay jeg skriver privat til dig hvis det kokser helt, når jeg kommer så langt?

Ja da du er meget velkommen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.