Mom skriver:
Min tydelige harme går på at det langt fra er første gang at folk der der staver dårligt, bliver udstillet med " ja så skulle de nok finde dig et
andet job"...
Hverken du eller jeg ved om den chatfunktion går på omgang? Og du eller hvem det var, blot var uheldig at ramle ind i en ordblind?
Jeg bliver ramt på det personlige plan, da min søster er svært ordblind, men en af de klogeste mennesker jeg kender, men hendes selvtillid blev får år tilbage total nedbrudt af mennesker der kun så hendes ordblindhed og ikke hendes iq. Og hun blev kontant mødt med "så skulle du nok finde dig noget andet at lave"! Og hvorfor hun var pisse dygtigt, men folks fordomme ødelagde hende.
Og nu gik det ud over dit indlæg, det beklager jeg. Engang imellem bliver jeg også ramt uagtet jeg prøver at lade være.
Sorry.
Det er da synd for din søster at hun er blevet hakket sådan ned.
Men helt ærligt, hvis man er så ordblind at man vitterligt ikke kan gøre sig forståelig på skrift, så er det ikke okay at man skal kommunikere skriftligt med kunder i sit job. Og slet ikke hvis det er i en funktion som supporter.
Der er jo ingen der siger at det er medarbejderens skyld. Tværtimod tror jeg nok at holdningen er at FIRMAET ikke kan være bekendt at sætte medarbejderen i den stilling, fordi det ikke er særligt god service over for kunderne.
Det korte af det lange er at trådstarter som kunde søger en service hos et firma som hun sikkert betaler for at være kunde hos, men i stedet får hun en lang næse.
Det handler om en "vare" som ikke er i den forventede stand/kvalitet. Og hvis man ikke påpeger det hvordan skal det så blive bedre?
Det er muligt supporteren i det her tilfælde er skide dygtig til sit job, men som andre nævner så skulle vedkommende nok have haft telefon vagten i stedet for.
Anmeld