Altså forstå mig ret, men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.883 visninger
24 svar
53 synes godt om
16. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg har IKKE noget imod folk, som har problemer med at stave hvad enten det er af den ene eller anden årsag. Men kan man ikke godt forvente, at en person, der arbejder med kundeservice via chat er bare nogenlunde til at stave og formulere sig? Jeg har lige siddet i en kundeservicechat, hvor jeg måtte bede medarbejderen gentage sig/omformulere sig flere gange, fordi jeg simpelthen ikke kunne forstå det der blev skrevet. Jeg er ikke selv perfekt, men jeg har jo fx heller ikke valgt at arbejde som kok, for jeg er ikke særlig god til at lave mad. Kan i følge mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2013

C-Dog

Både og. For selv om man er ordblind har man måske også brug for job og løn for at kunne brødføde sin familie, og jobs hænger ikke på træerne. Så respekt for at have et job, stavefejl hos chat kundeservice kan jeg godt leve med. :-)

Anmeld

16. november 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jeg har IKKE noget imod folk, som har problemer med at stave hvad enten det er af den ene eller anden årsag. Men kan man ikke godt forvente, at en person, der arbejder med kundeservice via chat er bare nogenlunde til at stave og formulere sig? Jeg har lige siddet i en kundeservicechat, hvor jeg måtte bede medarbejderen gentage sig/omformulere sig flere gange, fordi jeg simpelthen ikke kunne forstå det der blev skrevet. Jeg er ikke selv perfekt, men jeg har jo fx heller ikke valgt at arbejde som kok, for jeg er ikke særlig god til at lave mad. Kan i følge mig?

Forstå mig ret, men iq'en sidder ikke i evnen til at stave!

Anmeld

16. november 2013

Sandratoft

C-Dog skriver:

Både og. For selv om man er ordblind har man måske også brug for job og løn for at kunne brødføde sin familie, og jobs hænger ikke på træerne. Så respekt for at have et job, stavefejl hos chat kundeservice kan jeg godt leve med. :-)

Nu kender vi heller ikke graden af de stavefejl. Hvis det er så slemt, at der skal bruges tid på at få vedkommende til at formulere sig på nu, så ville jeg også selv blive irriteret.

Det er kundeservice, man kontakter dem for at få hjælp til et problem, og synes som minimum at man skal kunne forstå den hjælp man får. 

Hvis vedkommende ikke er i stand til at formulere sig uden slemme stavefejl, så skal h*n ikke arbejde med skriftlig kommunikation, så må hun yde telefonisk kundeservice istedet. 

Anmeld

16. november 2013

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Ærlig talt! Det er netop derfor jeg valgte at være anonym, fordi folk læser det de vil læse, fremfor hvad der står! Jeg starter med at sige, at jeg INTET har i mod folk der staver dårligt, men jeg spørger om det kan være rigtigt, at det er så grelt i en kundeservice CHAT, at kunden ikke kan tyde, hvad der menes! Ydermere påpeger jeg, at jeg ikke selv er perfekt, heller ikke med stavning og formulering, men når det skrevne decideret ikke giver mening, er der jo ikke meget kundeservice over det?

Anmeld

16. november 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Ja da, stavefejl er én ting, men når de skrevne ord ikke giver meningen, så 2 mand sidder som kunder og ikke forstår hvad medarbejderen prøver at sige, så er det da et problem?

Anmeld

16. november 2013

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Fortæl mig venligst hvor i mit første indlæg jeg skriver, at vedkommende er uintelligent eller har en lav IQ?

Anmeld

16. november 2013

M&J87

C-Dog skriver:

Men så behøver man ikke finde et job, hvor man skal rådgive kunder skriftligt.

Anmeld

16. november 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Mom skriver:

Og hvor har hun skrevet, den gør det? Jeg kan en del fransk, men jeg kan ikke gøre mig forståelig på sproget i skriftlig sammenhæng i en snæver vending - derfor duer det ikke, at jeg får et job, hvor det er påkrævet. Det har intet med min intelligens at gøre. 

Anmeld

16. november 2013

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Og hvor har hun skrevet, den gør det? Jeg kan en del fransk, men jeg kan ikke gøre mig forståelig på sproget i skriftlig sammenhæng i en snæver vending - derfor duer det ikke, at jeg får et job, hvor det er påkrævet. Det har intet med min intelligens at gøre. 

Tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.