Tandlæge og kontanthjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Ja, man skal påbegynde behandling inden en måned efter man har fået den udleveret. Det er helt korrekt, men det gjorde jeg også og har også betalt de 600 kr.
De sagde bare at jeg skulle komme igen og få rykket tanden ud når jeg havde født, da det kunne stresse baby hvis jeg fik den rykket ud der. Nu har jeg så født og vil gerne bestille en tid, men dækker sedlen så stadig eller skal jeg selv betale nu?

Det tror jeg faktisk du skal spørge din tandlæge om..

For hvis hele regningen blev lavet dengang og du kun fik afbrudt behandlingen pga. graviditeten, så skal du vel ikke betale i dag

Tænker jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Det tror jeg faktisk du skal spørge din tandlæge om..

For hvis hele regningen blev lavet dengang og du kun fik afbrudt behandlingen pga. graviditeten, så skal du vel ikke betale i dag

Tænker jeg

Ja, jeg må nok hellere høre min tandlæge. Hun ved det nok bedst.

Anmeld

15. november 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Ja, jeg må nok hellere høre min tandlæge. Hun ved det nok bedst.

Det tænker jeg, og hvis hun så siger du skal spørge på kommunen, så må du gøre det

Anmeld

15. november 2013

Armani90

Hvis du har betalt de 600kr for i år, så dækker den.. Det eneste du skal er ned på ydelseskontoret og hente sådan en seddel du skal aflevere til tandlægen.. Jeg har selv lige fået lavet mine tænder og er os på kontanthjælp.. Husk at gemme kvitteringen på at du har betalt de 600kr selv, hvis kommunen gerne vil ha en kopi af den..

Anmeld

15. november 2013

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Anonym skriver:

Ja, man skal påbegynde behandling inden en måned efter man har fået den udleveret. Det er helt korrekt, men det gjorde jeg også og har også betalt de 600 kr.
De sagde bare at jeg skulle komme igen og få rykket tanden ud når jeg havde født, da det kunne stresse baby hvis jeg fik den rykket ud der. Nu har jeg så født og vil gerne bestille en tid, men dækker sedlen så stadig eller skal jeg selv betale nu?

Nu er jeg lidt nysgerrig.. har du fået et tilbud fra din tandlæge? 

Jeg har nemlig her i sommers fået rykket en visdomstand ud og der blev regningen på ialt 650kr.

Og det var med det regelmæssigetjek oveni. + bedøvelse + rønken (Staves?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.