Så skal vi igang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2013

MarieLouise

Hvor melder man sig til henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

Nadia&Daniel

MarieLouise skriver:

Hvor melder man sig til henne?

Har sendt pb til dig

Anmeld

20. november 2013

tribk

Nadia&Daniel skriver:

Så skal der vaskes og testes VANISH

Dette er via Buzzador - og jeg elsker det

Jeg er også blevet valgt :-)

Må jeg lige høre dig, det der stykke stof der er med, som man skal lave plettest med, er det godt nok sådan en lille bitte bitte lap stof?? Det tænker jeg nemlig at jeg ikke kommer langt med...Måske det er en fejl i min pakke...

Anmeld

20. november 2013

Nadia&Daniel

tribk skriver:

Jeg er også blevet valgt :-)

Må jeg lige høre dig, det der stykke stof der er med, som man skal lave plettest med, er det godt nok sådan en lille bitte bitte lap stof?? Det tænker jeg nemlig at jeg ikke kommer langt med...Måske det er en fejl i min pakke...

Det var ikke med i min pakke men det er sådan et (meget) lille stykke stof.. Har skrevet til dem, de henviser til, at jeg bruger et gammel viskestykke eller en hvid t-shirt. Så nu har jeg fundet en af manden hvide undertrøjer, og gjort det til testkanin (skal teste fredag)

Anmeld

20. november 2013

tribk

Nadia&Daniel skriver:

Det var ikke med i min pakke men det er sådan et (meget) lille stykke stof.. Har skrevet til dem, de henviser til, at jeg bruger et gammel viskestykke eller en hvid t-shirt. Så nu har jeg fundet en af manden hvide undertrøjer, og gjort det til testkanin (skal teste fredag)

Så bliver det også sådan jeg gør. Den lap jeg har fået er nok 4x4 cm. Det duer da ikke 

Anmeld

20. november 2013

Nadia&Daniel

tribk skriver:

Så bliver det også sådan jeg gør. Den lap jeg har fået er nok 4x4 cm. Det duer da ikke 

Så den godt hos min veninde sidste gang - den er altså micro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.