Så skal vi igang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

935 visninger
15 svar
9 synes godt om
15. november 2013

Nadia&Daniel

Så skal der vaskes og testes VANISH

Dette er via Buzzador - og jeg elsker det
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

God fornøjelse Jeg har tilmeldt en del tests derinde, men er aldrig blevet udvalgt. Hvor meget er du blevet det?

Anmeld

15. november 2013

Nadia&Daniel

MoarHvidovre skriver:

God fornøjelse Jeg har tilmeldt en del tests derinde, men er aldrig blevet udvalgt. Hvor meget er du blevet det?

Jeg blev tilmeldt i år - og har testet Lego Duplo. I denne mdr. skal jeg teste vanish og knorr. Men har fået en del afslag.

Anmeld

15. november 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ok, synes bare det var mærkeligt, at jeg har haft tilmeldt mig og så jeg slet ikke passer ind i nogen af målgrupperne. Men jeg må bare væbne mig med tålmodighed

Anmeld

15. november 2013

Nadia&Daniel

MoarHvidovre skriver:

Ok, synes bare det var mærkeligt, at jeg har haft tilmeldt mig og så jeg slet ikke passer ind i nogen af målgrupperne. Men jeg må bare væbne mig med tålmodighed

Synes også det er svært at blive valgt..

Anmeld

15. november 2013

tarkoflen

Jeg har været med i tre år og er aldrig blevet valgt, hvordan er du så heldig at blive valgt til så mange?

Anmeld

15. november 2013

Nadia&Daniel

tarkoflen skriver:

Jeg har været med i tre år og er aldrig blevet valgt, hvordan er du så heldig at blive valgt til så mange?

Hold da op 3 år - og aldrig som i aldrig

Er blevet tilbud et okay antal gange, men er "kun" blevet udvalgt 3 gange incl. de to gange i denne mdr.

Anmeld

15. november 2013

Happiness

Vi testede det sidste år

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. november 2013

tarkoflen

Nadia&Daniel skriver:

Hold da op 3 år - og aldrig som i aldrig

Er blevet tilbud et okay antal gange, men er "kun" blevet udvalgt 3 gange incl. de to gange i denne mdr.

Altså jeg har fået mail om, at jeg kunne melde mig til, men er aldrig blevet udvalgt, selvom jeg har meldt mig og nu er der kommet noget facebook et eller andet man skal melde sig ind i, for at være med, og det kan jeg ikke helt hitte ud af... Er det noget med, at de vil smide alt muligt op på min væg, så er jeg ikke interesseret.

Anmeld

20. november 2013

MorDk

Jeg har også tilmeldt mig men bliver ikke udvalgt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.