Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bubbi skriver:Havde sådan overvejet at oprette noget omkring kbh da jeg syntes det i andre lavede lød så hyggeligt.. Men gudskelov kan min bil da også finde til hillerød Så jeg kunne meget vel være smadder frisk.. Ved i hvad tid og sådan??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Diana... skriver:Ihh hvor godt. Jamen det hele står i overskriften søde kl 12 på Casa Nostra på torvet
Bubbi skriver:Ha ha.. Hold da kæft man.. Har haft huset fuld af gæster hele dagen. Har lige siddet og snakket med manden om jeg ser træt ud og burde sove en time.. Det var vist tegn til mig på at jeg har brug for det..!!
Jeg vil jo meget gerne.....men jeg havde jo lige glemt at min niece har fødselsdag på fredag, og det er måske samme dag som de skal flytte - og jeg har lovet at hjælpe.... Men men men - jeg forsøger lige at finde ud af om jeg ikke kan nå at komme bare lidt.....der er nemlig ikke planlagt noget helt fast endnu.....så jeg vender lige tilbage når jeg ved mere....
Znuzke skriver: Jeg vil jo meget gerne.....men jeg havde jo lige glemt at min niece har fødselsdag på fredag, og det er måske samme dag som de skal flytte - og jeg har lovet at hjælpe.... Men men men - jeg forsøger lige at finde ud af om jeg ikke kan nå at komme bare lidt.....der er nemlig ikke planlagt noget helt fast endnu.....så jeg vender lige tilbage når jeg ved mere....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128