Mødes i hillerød d. 31 juli kl 12 på Casa Nostra på torvet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2009

Diana...

Bubbi skriver:

Havde sådan overvejet at oprette noget omkring kbh da jeg syntes det i andre lavede lød så hyggeligt.. Men gudskelov kan min bil da også finde til hillerød

Så jeg kunne meget vel være smadder frisk.. Ved i hvad tid og sådan??

Ihh hvor godt. Jamen det hele står i overskriften søde 

kl 12 på Casa Nostra på torvet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2009

Bubbi

Diana... skriver:

Ihh hvor godt. Jamen det hele står i overskriften søde 

kl 12 på Casa Nostra på torvet 

Ha ha.. Hold da kæft man.. Har haft huset fuld af gæster hele dagen. Har lige siddet og snakket med manden om jeg ser træt ud og burde sove en time.. Det var vist tegn til mig på at jeg har brug for det..!!

Anmeld

25. juli 2009

Diana...

Bubbi skriver:

Ha ha.. Hold da kæft man.. Har haft huset fuld af gæster hele dagen. Har lige siddet og snakket med manden om jeg ser træt ud og burde sove en time.. Det var vist tegn til mig på at jeg har brug for det..!!

Ha ha ind og sov med dig.

Anmeld

25. juli 2009

Mca<3

Bubbi skriver:

Hyggeligt ,, kommer du så også ???

Anmeld

26. juli 2009

ekzunz

Jeg vil jo meget gerne.....men jeg havde jo lige glemt at min niece har fødselsdag på fredag, og det er måske samme dag som de skal flytte - og jeg har lovet at hjælpe.... Men men men - jeg forsøger lige at finde ud af om jeg ikke kan nå at komme  bare lidt.....der er nemlig ikke planlagt noget helt fast endnu.....så jeg vender lige tilbage når jeg ved mere....

Anmeld

26. juli 2009

Mca<3

Ikke andre der vil med ???

Kom nu alle sammen

Anmeld

27. juli 2009

Cris

Øv, jeg er ikke kommet til DK endu... Det må blive en anden gang

Anmeld

29. juli 2009

Munder

Ejjj, det er jo lige om hjørnet (bor i Birkerød)

Øv, jeg kan desværre ikke, er booket med møder på arbejdet. Rigtig god fornøjelse, håber da der kommer et nyt møde i det område.

Dorte

Anmeld

29. juli 2009

Diana...

Bubbi skriver:

Havde sådan overvejet at oprette noget omkring kbh da jeg syntes det i andre lavede lød så hyggeligt.. Men gudskelov kan min bil da også finde til hillerød

Så jeg kunne meget vel være smadder frisk.. Ved i hvad tid og sådan??

Hej søde har du fundet ud af om du kommer fredag?

Anmeld

29. juli 2009

Diana...

Znuzke skriver:

Jeg vil jo meget gerne.....men jeg havde jo lige glemt at min niece har fødselsdag på fredag, og det er måske samme dag som de skal flytte - og jeg har lovet at hjælpe.... Men men men - jeg forsøger lige at finde ud af om jeg ikke kan nå at komme  bare lidt.....der er nemlig ikke planlagt noget helt fast endnu.....så jeg vender lige tilbage når jeg ved mere....

Hej søde 

Har du fundet ud af om du kommer fredag?

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.