Mødes i hillerød d. 31 juli kl 12 på Casa Nostra på torvet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
19 svar
0 synes godt om
25. juli 2009

Diana...

Hej Piger 

Hi hi mig igen med et indlæg om at mødes hi hi.

Jeg skal mødes med Tanja d. 31 juli i hillerød (wee hvor jeg glæder mig) Men så kom vi til at snakke om at der nok var andre der os ville med så hvis i har lyst her i sidste øjeblik så skriv det her. Så sørge Tanja for noget bor men i må gerne finde ud af det inden mandag da vi er sent ude hi hi.

Knus Diana 

Kommer:
Diana 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2009

Mca<3

Jamen jeg er frisk hi hi ,,,

Anmeld

25. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana... skriver:

Hej Piger 

Jeg skal mødes med Tanja d. 31 juli i hillerød (wee hvor jeg glæder mig) Men så kom vi til at snakke om at der nok var andre der os ville med så hvis i har lyst her i sidste øjeblik så skriv det her. Så sørge Tanja for noget bor men i må gerne finde ud af det inden mandag da vi er sent ude hi hi.

Knus Diana 

Kommer:
Diana 

ej hvor typisk..jeg er i tisvilde, men tager hjem midt i næste uge fordi jeg skal starte arbejde! hvorfor skal det arbejde altid komme i vejen?

Anmeld

25. juli 2009

Mca<3

Caroline86 skriver:

ej hvor typisk..jeg er i tisvilde, men tager hjem midt i næste uge fordi jeg skal starte arbejde! hvorfor skal det arbejde altid komme i vejen?

Øv øv ,,, ellers tæt på ,

Anmeld

25. juli 2009

Diana...

Caroline86 skriver:

Ej ALTSÅ det er bare typisk og jeg ikke på sjælland næste uge er det kun denne weekend.

Anmeld

25. juli 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Jamen jeg er frisk hi hi ,,,

Selvfølgelig   ellers trapper vi ALLE op hos dig hi hi.

Anmeld

25. juli 2009

Moderator

Diana... skriver:

Ej ALTSÅ det er bare typisk og jeg ikke på sjælland næste uge er det kun denne weekend.

for ind i h*****!!
er ved at være godt træt af at de skal blande sig i mine baby.dk møder!

Anmeld

25. juli 2009

Bubbi

Diana... skriver:

Hej Piger 

Knus Diana 

Kommer:
Diana 

Havde sådan overvejet at oprette noget omkring kbh da jeg syntes det i andre lavede lød så hyggeligt.. Men gudskelov kan min bil da også finde til hillerød

Så jeg kunne meget vel være smadder frisk.. Ved i hvad tid og sådan??

Anmeld

25. juli 2009

Diana...

Caroline86 skriver:

for ind i h*****!!
er ved at være godt træt af at de skal blande sig i mine baby.dk møder!

Ja ikke hvad er det sgu da os for noget. baby.dk er sgu da meget vigtigere end arbejde ikk 

Anmeld

25. juli 2009

Moderator

Diana... skriver:

Ja ikke hvad er det sgu da os for noget. baby.dk er sgu da meget vigtigere end arbejde ikk 

johov!!!! og specielt når det bare er obligatorisk praktik for at gennemføre uddannelsen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.