Tænker så meget på ham :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2013

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Jeg har selv haft en kæreste der røg hash, og han var voldsomt ustabil. 

Det ene tidspunkt kunne han være ih og åh så glad for mig, skrev digte, fortalte mig hvor meget jeg betød for ham, og alt det der. Det næste øjeblik kunne han blive iskold, og bare lukke af for sine følelser. Efter et forhold hvor vi gik meget til og fra hinanden, måtte jeg tilsidst stoppe det, gad virkelig ikke den uforudsigelighed det bragte med sig. 

Du siger han var røv forelsket i dig, jeg siger til dig, at det var han ikke. Han er røv forelsket i sig selv og i sin hash, og så er den desværre ikke længere.

Glem ham, han er ikke det værd! Tro mig, når jeg siger at der findes SÅ meget bedre derude et sted

Ja det du skriver der - sådan var det os her og det var det jeg fald for. altså ih og åh hvor han ga sommerfugle i maven..

Og nu r han iskold !! - og ingen forklaring har jeg fået så føler jo det r mig den r gal med og det påvirker mig

Det hele har nok bare været hash følelser :"(
Forstår bare Ikk hvorfor han rodet mig ind i hans liv hvis han vidste han sku ud på den anden side ?

Det vil han Ikk gi mig en forklaring på..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2013

Anonym trådstarter

RosaSofia skriver:

Nej den ene brugte heldigvis ikke lang tid på det, men den anden brugte desværre 2-3 år, hvor han gled ud og ind af hendes liv og der var også andre damer involveret ind imellem.

Ej ej !!
Sådan et forhold ønsker jeg sku ikke hverken for mig eller mit barn - på nogen måde!!

Han siger at han på den anden side vil blive den romantiske og gode fyr som han var i starten og meget bedre endnu ://

Anmeld

14. november 2013

RosaSofia

Det lyder hårdt, men lige nu kan du jo egentlig ikke bruge det til noget, hvordan han siger, han er, når han ikke har et misbrug. Du kan kun bruge det, når han en dag står og er ude af sit misbrug og har valgt at dele sit liv med dig, hvis den dag kommer. 

Jeg er nok lidt romantisk anlagt, men jeg plejer at tænke sådan, at hvis folk er skabt for hinanden, skal de nok mødes på et gunstigt tidspunkt, igen.

Anmeld

14. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Nu har jeg læst din tidligere tråd.
Du skylder dit barn ikke at rode det ind i det kaos igen.
Årsagen var vel en blanding af hans misbrug og din manglende støtte og din anmasende adfærd. Du har ikke kendt ham særlig længe og alligevel var jeres forhold kaotisk.
Du skal nok møde en sød fyr igen. Og så kan du tag den med ro og lære ham ordentligt at kende inden han nærmest flytter ind

Anmeld

16. november 2013

Anonym trådstarter

RosaSofia skriver:

Det lyder hårdt, men lige nu kan du jo egentlig ikke bruge det til noget, hvordan han siger, han er, når han ikke har et misbrug. Du kan kun bruge det, når han en dag står og er ude af sit misbrug og har valgt at dele sit liv med dig, hvis den dag kommer. 

Jeg er nok lidt romantisk anlagt, men jeg plejer at tænke sådan, at hvis folk er skabt for hinanden, skal de nok mødes på et gunstigt tidspunkt, igen.

Det lyder meget fornuftigt
Hvis Ikk, betyder det jo at det Ikk sku være os ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.