Tænker så meget på ham :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
14 svar
14 synes godt om
14. november 2013

Anonym trådstarter

Det startet så godt - men endte så galt

Vi var SÅ forelsket i hinanden - men fandt hinanden på et forkert tidspunkt

Ved ikke hvad jeg skal gøre?

Han gjorde mig så glad og lykkelige - og han var røv vild med mig..

Nu der gået 14dage og intet sødt fra ham har jeg hørt (han er igang med at komme ud af hash)

Hvad vil i gør?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2013

Sandratoft

Det er lidt begrænsede oplysninger jeg har, til at vurdere hvad du skal gøre Umiddelbart vil jeg mene at du skal komme videre:

1. han er på vej ud af et hash misbrug (der er altid risiko for tilbagefald)

2. du har ikke hørt noget sødt fra ham i 14 dage

Anmeld

14. november 2013

C-Dog

Kom over ham... Han er ikke det værd.. Ihvertfald ikke lige nu..

Anmeld

14. november 2013

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Det er lidt begrænsede oplysninger jeg har, til at vurdere hvad du skal gøre Umiddelbart vil jeg mene at du skal komme videre:

1. han er på vej ud af et hash misbrug (der er altid risiko for tilbagefald)

2. du har ikke hørt noget sødt fra ham i 14 dage

Hvad mere vil du gerne vide ?

Ja det siger min fornuft også MEN han fylder bare så meget i mine tanker (jeg giver Ikk udtryk for det til ham)

Og så tænker jeg meget på det gode vi noget at få og udfra det synes jeg det synd Ikk at gi det en chance

Men det ska der jo være to til og umildbart r han Ikk enig (ser hvertfald Ikk sån ud)

Anmeld

14. november 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Kom over ham... Han er ikke det værd.. Ihvertfald ikke lige nu..

Det bare hårdt når man virkelig var blevet glad for ham ://

Anmeld

14. november 2013

Sandratoft

Jeg forstår godt at han må fylde meget, og at det må gøre ondt på dig  
Hvis du er hende, jeg tænker på, som har før oprettede en tråd omkring en fyr, med hash misbrug og at du havde et barn, så synes jeg stadig du skal koncentrere dig om dit barn, og give vedkommende al den kærlighed du nu har  

Hvis han ikke giver dig det du fortjener, så skal du ikke nøjes med ham. Håber du kommer til at se det på et eller andet tidspunkt =)

Anmeld

14. november 2013

RosaSofia

Jeg har læst nogle af dine andre tråde. Og kan godt forstå, at du er ked af det. Det er alle jo, når de har kærestesorger. Ja jeg har hørt fra veninder, at deres tid med kæreste på hash kan være meget romantiske og lykkelige for så at blive afbrudt af kold tavshed.

Det ødelægger ens selvværd og magtbalancen i et eventuelt forhold. Hellere fokuser på dig selv og dit barn.

Anmeld

14. november 2013

Sandratoft

Jeg har selv haft en kæreste der røg hash, og han var voldsomt ustabil. 

Det ene tidspunkt kunne han være ih og åh så glad for mig, skrev digte, fortalte mig hvor meget jeg betød for ham, og alt det der. Det næste øjeblik kunne han blive iskold, og bare lukke af for sine følelser. Efter et forhold hvor vi gik meget til og fra hinanden, måtte jeg tilsidst stoppe det, gad virkelig ikke den uforudsigelighed det bragte med sig. 

Du siger han var røv forelsket i dig, jeg siger til dig, at det var han ikke. Han er røv forelsket i sig selv og i sin hash, og så er den desværre ikke længere.

Glem ham, han er ikke det værd! Tro mig, når jeg siger at der findes SÅ meget bedre derude et sted

Anmeld

14. november 2013

Anonym trådstarter

RosaSofia skriver:

Jeg har læst nogle af dine andre tråde. Og kan godt forstå, at du er ked af det. Det er alle jo, når de har kærestesorger. Ja jeg har hørt fra veninder, at deres tid med kæreste på hash kan være meget romantiske og lykkelige for så at blive afbrudt af kold tavshed.

Det ødelægger ens selvværd og magtbalancen i et eventuelt forhold. Hellere fokuser på dig selv og dit barn.

Er de veninder stadig sammen med dem?

Ja burde bare sige "fuck det" men ja.. ://

Anmeld

14. november 2013

RosaSofia

Anonym skriver:

Er de veninder stadig sammen med dem?

Ja burde bare sige "fuck det" men ja.. ://

Nej den ene brugte heldigvis ikke lang tid på det, men den anden brugte desværre 2-3 år, hvor han gled ud og ind af hendes liv og der var også andre damer involveret ind imellem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.