Så er vi i gang!!! hvor vildt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rosa skriver:

Puha - bliver helt rundtosset bare ved tanken
Tænk hvis...?!

Men nu har jeg også ventet i over 4 år (hvor jeg havde en SA) på at nå hertil, så hellere 2 uger "for tidligt" end alternativet 

ja ikke!?
Men man kan ligeså godt tage alle forandringerne i ét hug...så er det overstået...haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana... skriver:

Ihh hvor er det altså bare dejligt for jer JEG VIDSTE AT I IKKE KUNNE VENTE 

Glæder mig til at høre mere og se de 2 streger  

for de snart er der 

Stort knus 

Åh skønne dejlige Diana - det er hvad der sker når man holder andre folks dejlige unger...  

Du er delvis ansvarlig for at vi ikke kunne holde den længere så du er hermed skrevet på listen over folk jeg skriver til når jeg er ved at gå amok over den manglende ekstra streg 

Anmeld

27. juli 2009

hemli'

Hvor skønt! Kan godt forstå, I ikke kunne vente   Jeg krydser for, den er der hurtigt for jer

Åh ja, folinsyre. Det havde jeg skisme helt glemt   Det må have fat i, hvis jeg ikke har noget i gemmerne...

Anmeld

31. juli 2009

Ungmor18

Held og lykke, håber ikke der går for lang tid, før lykken kommer
Vi prøver os, smed p-pillerne for 1½ uge siden, OG DET KAN BARE IKKE GÅ HURTIGT NOK !
Nogen der har nogen gode råd om ting man kan gøre for at blive hurtigere/nemmere gravid?

-Kia.

Anmeld

31. juli 2009

Snuffler25

Ungmor18 skriver:

Held og lykke, håber ikke der går for lang tid, før lykken kommer
Vi prøver os, smed p-pillerne for 1½ uge siden, OG DET KAN BARE IKKE GÅ HURTIGT NOK !
Nogen der har nogen gode råd om ting man kan gøre for at blive hurtigere/nemmere gravid?

-Kia.

Hehe, hvis der var et magisk svar på det spørgsmål, tror jeg alle hoppede på, når man først har taget beslutningen om at få børn.

Men det er bare at kaste sig ud i det, nyd det og tænk over at I får dyrket sex når du har ÆL eller i hvert fald i denne uge

Held & Lykke

Anmeld

31. juli 2009

Ungmor18

Hehe, Ja det er selvfølgelig rigtigt nok
-Ja, vi laver jo ikk andet !! smiler.
-Tak.

Anmeld

9. august 2009

Slettet

Rosa skriver:

Haha - ægløsningstests og folinsyre er købt og betalt, rygestop bestilt  - jeg er nu oficielt medlem af denne gruppe...

Jeg ligger i sengen med computeren efter første "forsøg"
Har fået besked på at blive liggende så ingen svømmere går til spilde Manden kom ind med computeren, en latte og lidt chokolade til mig og så må jeg så ikke rejse mig før om en  halv time

Er bare viiiildt oppe og køre i hovedet! Hvor er det dog vildt!!! VILDT siger jeg!!! Det var egentlig meningen at vi skulle vente lidt endnu men af en eller anden grund er alle argumenter for at vente røget sig en tur og i dag mens vi sad og shoppede ægløsningstests på nettet sagde han så at han egentlig gerne ville i gang nu - om jeg ville med ind i soveværelset? Så snakkede vi lidt frem og tilbage om for og imod og var helt enige... Den største beslutning nogen af os har taget i vores liv - Og det er så 2 timer siden nu

Hvor skønt! Rigtig dejligt indlæg
Jeg håber at det lykkes for jer rigtig hurtigt og upraktisk! ...Begge mine egne børn er upraktiske ønskebørn

Anmeld

10. august 2009

Hende den lille

Det er bare dejligt at høre at det skulle være nu. Trangen er nogle gange for stor - og det blev den nu. Mig selv skal vente indtil september pga medicin. Men jeg har også ventet i over et år nu og nu tæller vi dagene

Hvor er det bare en dejlig mand du har. Det var pænt af ham at forkæle dig.
Mange gange held og lykke med det. Dejlig beslutning

Anmeld

10. august 2009

Slettet

Hende den lille skriver:

Det er bare dejligt at høre at det skulle være nu. Trangen er nogle gange for stor - og det blev den nu. Mig selv skal vente indtil september pga medicin. Men jeg har også ventet i over et år nu og nu tæller vi dagene

Hvor er det bare en dejlig mand du har. Det var pænt af ham at forkæle dig.
Mange gange held og lykke med det. Dejlig beslutning

Ihh er det ikke bare så spændende at gå og se frem til?? Det synes jeg! Vi smider præventionen til oktober

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.