Så er vi i gang!!! hvor vildt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.646 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Haha - ægløsningstests og folinsyre er købt og betalt, rygestop bestilt  - jeg er nu oficielt medlem af denne gruppe...

Jeg ligger i sengen med computeren efter første "forsøg"
Har fået besked på at blive liggende så ingen svømmere går til spilde Manden kom ind med computeren, en latte og lidt chokolade til mig og så må jeg så ikke rejse mig før om en  halv time

Er bare viiiildt oppe og køre i hovedet! Hvor er det dog vildt!!! VILDT siger jeg!!! Det var egentlig meningen at vi skulle vente lidt endnu men af en eller anden grund er alle argumenter for at vente røget sig en tur og i dag mens vi sad og shoppede ægløsningstests på nettet sagde han så at han egentlig gerne ville i gang nu - om jeg ville med ind i soveværelset? Så snakkede vi lidt frem og tilbage om for og imod og var helt enige... Den største beslutning nogen af os har taget i vores liv - Og det er så 2 timer siden nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2009

Jules

Sikke en dejlig beslutning at tage...
Så må i bare i gang med projekt baby Hvis det da ikke lykkes i første forsøg.... Hihi

Anmeld

25. juli 2009

helora

Ih, hvor er det spændende. Det er bare det mest fantastiske projekt at kaste sig ud i, og man kommer tæt på hinanden på en helt ny måde - altså ikke bare ifm. selve sex'en .
herfra for at det lykkes jer meget snart. Når man endelig har taget beslutningen om at gå i gang, kan det kun gå for langsomt.

Anmeld

25. juli 2009

Moderator

ihhh hvor dejligt søde! og spændende!
Forstod altså heller ikke hvordan I kunne vente, så jeg er glad for at høre I er ligeså menneskelige som os andre Og den halve/hele måned er nok ikke det der gør udslaget i den anden ende!
Hvor er det bare kanon I endelig er i gang og så håber jeg bare det lykkes smadder hurtigt så du kan skifte gruppe igen!
knuser til dig!

Anmeld

25. juli 2009

Moderator

Ja - vi er meeeget menneskelige. F.eks. havde jeg lovet mig selv højt og helligt  ikke at gå igang før mit rygestop er i effekt hvilket først sker d.11. august   Jeg rationaliserer det med at man først er gravid på 1.mensdag og der skulle jeg gerne være stoppet

Men hva pokker - bare jeg stopper der. Man er ikke gravid før man ER det!

Nå - spørgsmål: Gravitamin indeholder folinsyre og jeg har bestilt en bøtte  - kan jeg nøjes med at tage det eller skal jeg tage ekstra folsyre oveni?

Anmeld

25. juli 2009

Moderator

Rosa skriver:

Ja - vi er meeeget menneskelige. F.eks. havde jeg lovet mig selv højt og helligt  ikke at gå igang før mit rygestop er i effekt hvilket først sker d.11. august   Jeg rationaliserer det med at man først er gravid på 1.mensdag og der skulle jeg gerne være stoppet

Men hva pokker - bare jeg stopper der. Man er ikke gravid før man ER det!

Nå - spørgsmål: Gravitamin indeholder folinsyre og jeg har bestilt en bøtte  - kan jeg nøjes med at tage det eller skal jeg tage ekstra folsyre oveni?

hvis du napser gravitamin hver dag er det helt fint! så skal du ikke tænke på andet end at få ca. en halv liter mælk (el. tilsvarende mælkeprodukt) om dagen og når du er 10 uger så skal du starte på jern..så du er vist godt dækket ind søde!
(husk nu at det er SIDSTE mens 1. dag...ikke næste mens. 1. dag )

Anmeld

25. juli 2009

Moderator

Caroline86 skriver:

hvis du napser gravitamin hver dag er det helt fint! så skal du ikke tænke på andet end at få ca. en halv liter mælk (el. tilsvarende mælkeprodukt) om dagen og når du er 10 uger så skal du starte på jern..så du er vist godt dækket ind søde!
(husk nu at det er SIDSTE mens 1. dag...ikke næste mens. 1. dag )

Tusin tak for svaret
Jeg tænker at jeg er ikke gravid før der er 2 streger... basta!!! Og sjovt nok passer det cyklusmæssigt med dagen for rygestop

Anmeld

25. juli 2009

Moderator

Rosa skriver:

Tusin tak for svaret
Jeg tænker at jeg er ikke gravid før der er 2 streger... basta!!! Og sjovt nok passer det cyklusmæssigt med dagen for rygestop

det er så i orden..hihi!
Godt timet
Så lad os da håbe at der sker 2 livsstilsændringer for dig om 14 dages tid..

Anmeld

25. juli 2009

Diana...

Ihh hvor er det altså bare dejligt for jer JEG VIDSTE AT I IKKE KUNNE VENTE 

Glæder mig til at høre mere og se de 2 streger  

for de snart er der 

Stort knus 

Anmeld

25. juli 2009

Moderator

Caroline86 skriver:

det er så i orden..hihi!
Godt timet
Så lad os da håbe at der sker 2 livsstilsændringer for dig om 14 dages tid..

Puha - bliver helt rundtosset bare ved tanken
Tænk hvis...?!

Men nu har jeg også ventet i over 4 år (hvor jeg havde en SA) på at nå hertil, så hellere 2 uger "for tidligt" end alternativet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.