vi prøver at lave nr. 3 .. Og vi ønsker brændende at det bliver tvillinger..
Mer der på nogen måde man kan betale dig fra at kunne få dette til at gå i opfyldelse?
Nogen som har prøvet Det?
Vi har aldrig haft svært ved st lave børn, denne gang vil vi bare gerne have to, og det kan naturen nok ikke give os "øko" ..
Håber nogen kan hjælpe
I skal have en henvisning fra en læge for at komme i fertilitetsbehandling, og det får I ikke på den baggrund.
Muligvis det kan lade sig gøre i udlandet, det skal jeg ikke gøre mig klog på. Under alle omstændigheder bliver det dyrt.
Når der bliver lagt to æg op ved IVF, er der cirka 25% chance for tvillinger. Hvis I vil have større chance, skal der lægges mange flere æg op, hvilket så vil føre til at fostre muligvis skal tilintetgøres, da I kan risikere at mange bliver befrugtet. Igen, jeg tvivler på at I kan finde en klinik, også i udlandet, der vil være med til den slags, etisk og moralsk. Men jeg ved det ikke.
Personligt synes jeg det er smagløst at manipulere med naturen på den måde, når man nu er så velsignet at man nemt kan få børn selv. Og så skal du også have med i overvejelserne at det ikke er helt nemt at være i fertilitetsbehandling - du skal have en masse hormoner som kan føre en lang række af bivirkninger med sig (både fysiske og psykiske), du skal have taget æg ud hvilket kan være smertefuldt, o.s.v.
Anmeld