Tabt spiralen uden at opdage det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2013

lineog4

roenlund skriver:

Jeg har tabt min homonspiral og blev gravid, jeg synes det er længe du skal vente på at få vished, jeg testede positiv mens jeg troede jeg havde en spiral og fik derefter en tid til gyn samme dag for at se om jeg havde tabt spiralen eller var gravid uden for livmoderen...

Hvor lang tid havde du haft spiral? Havde du ikke opdaget den var faldet ud? Var det kobber? Ej undskyld jeg sådan spørger her, men det er fordi jeg bare har haft fornemmelsen af at være gravid men jeg har hormon spiral og har haft det i et år så...! jeg får slet ikke mens, så har ikke tænkt over det overhovedet før for et par uger siden hvor det pludselig slog mig: tænk hvis jeg er gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg har ikke selv haft spiral, men min veninde har prøvet at tabe sin uden at opdage det. Hun var ved lægen for at få den fjernet da de gerne ville have et barn mere, men den var allerede væk!

En anden veninde kom til at rive den ud da hun vaskede sig. Det opdagede hun dog da det efter sigende gjorde rimelig ondt!

Anmeld

15. november 2013

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Hvor lang tid havde du haft spiral? Havde du ikke opdaget den var faldet ud? Var det kobber? Ej undskyld jeg sådan spørger her, men det er fordi jeg bare har haft fornemmelsen af at være gravid men jeg har hormon spiral og har haft det i et år så...! jeg får slet ikke mens, så har ikke tænkt over det overhovedet før for et par uger siden hvor det pludselig slog mig: tænk hvis jeg er gravid

Jeg har haft min kobberspiral i et år, eller det vil sige, at jeg har i hvert fald gået og troet at den har været der i et år Har du taget en test? 

Anmeld

15. november 2013

lineog4

Anonym skriver:

Jeg har haft min kobberspiral i et år, eller det vil sige, at jeg har i hvert fald gået og troet at den har været der i et år Har du taget en test? 

Nej for føler mig tosset - hvornår skulle den være faidet ud uden jeg opdagede det når jeg ikke bløder. Men har overvejet det, men.... Nej er bare tosset

Anmeld

15. november 2013

roenlund

lineog4 skriver:

Jeg havde haft den i ca 2,5 år da jeg blev gravid. Jeg opdagede ikke at den var tabt det fandt gynækologen ud af da jeg blev scannet.

Det var en homonspiral.

Anmeld

15. november 2013

lineog4

roenlund skriver:

Jeg havde haft den i ca 2,5 år da jeg blev gravid. Jeg opdagede ikke at den var tabt det fandt gynækologen ud af da jeg blev scannet.

Det var en homonspiral.

ej hvordan kan den bare falde ud. Blødte du?

Anmeld

15. november 2013

lineog4

roenlund skriver:

Det var en homonspiral.

Anmeld

15. november 2013

Majeha

Da jeg skulle have fjernet min kobber, sagde min læge, at den nok var faldet ud af sig selv i løbet af næste mens, da den sad forkert/løst (hun havde selv sat den op), og så var det ikke sikkert, jeg ville opdage det, hvis det f.eks. var under en toilettur  Havde haft den 1 års tid.

Nu har jeg hormon, sat op på gyn. afd. og tjekket ved scanning, om den sad korrekt. Så regner ikke med, at det kommer til at ske her.

Anmeld

15. november 2013

roenlund

lineog4 skriver:

Jeg har haft mens al den tid jeg har haft spiral (dog mindre end alm) og de mener at den kan være faldet i toilettet sammen med blod under mens...

Anmeld

15. november 2013

Karoline27

What.. Det er vildt det kan ske!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.