Tabt spiralen uden at opdage det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.235 visninger
19 svar
1 synes godt om
13. november 2013

Anonym trådstarter

Skulle fjerne min kobber spiral ved egen læge i sidste uge. Viste sig så, at hun ikke kunne finde den. Sandsynligvis er snorene røget op i livmoderen, men det KAN også være, at jeg har tabt den, uden at jeg har lagt mærke til det. 

Jeg har ALLE symptomerne (ømme bryster, kvalme, opkast, murren i underlivet, oppustet etc.), og har de seneste par dage har mens smerter og været sikker på, at nu kommer den. Men den gør ikke. Skal egentlig først få den om et par dage. Har taget flere tests og de er negative. 

Har tid til jordemoder om en måned for at se, om der er forsvundet helt, eller om det kun er snorene, der er røget op i livmoderen. 

Nogen, der har oplevet at den er faldet ud, uden at I har opdaget det? (Håber da jeg er gravid, men sandsynligvis er det psyken den leger med mig). 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2013

Happiness

Hvorfor skal du gå en hel måned? Har oplevet det samme, og der fik jeg en tid hos gynækologen dagen efter. Her var den  der stadig, snorende var bare blevet klippet for korte.

Anmeld

13. november 2013

Mimic

Anonym skriver:

Skulle fjerne min kobber spiral ved egen læge i sidste uge. Viste sig så, at hun ikke kunne finde den. Sandsynligvis er snorene røget op i livmoderen, men det KAN også være, at jeg har tabt den, uden at jeg har lagt mærke til det. 

Jeg har ALLE symptomerne (ømme bryster, kvalme, opkast, murren i underlivet, oppustet etc.), og har de seneste par dage har mens smerter og været sikker på, at nu kommer den. Men den gør ikke. Skal egentlig først få den om et par dage. Har taget flere tests og de er negative. 

Har tid til jordemoder om en måned for at se, om der er forsvundet helt, eller om det kun er snorene, der er røget op i livmoderen. 

Nogen, der har oplevet at den er faldet ud, uden at I har opdaget det? (Håber da jeg er gravid, men sandsynligvis er det psyken den leger med mig). 

Da jeg skulle have fjernet min viste det sig at den var knækket og derefter var halvdelen smuttet uden at jeg havde mærket noget som helst til det

Anmeld

13. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg var heldig at få en tid om en måned. Fik at vide, at jeg kunne komme til at vente et halvt år på at få en tid til gynækolog, men at jeg kunne få tid om en måned, hvis jeg ville lade en jordmoder gøre det. Tror bare at der er riiigtig lang ventetid ved gyn i Aarhus  

Håber da at den er væk, da jeg jo skulle til lægen for at få den fjernet. Men det er da meget mærkeligt/heldigt, hvis den er faldet ud og jeg er blevet gravid samme måned, som vi har besluttet, at vi skal i gang med at prøve Men synes samtidig at det er endnu mere mærkeligt, hvis ens tanker kan give SÅ mange og stærke symptomer. Har et barn på snart 3 år, og det er samme symptomer som sidste gang.  

Anmeld

14. november 2013

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

hey

undskyld hvis jeg sådan masser mig ind

på din tråd. Men jeg er nyskerig over er det bedre at bruge spiral end p-stav?

Altså bliver man hurtigere gravid efter spiral end efter p-stav?

Anmeld

14. november 2013

Anonym trådstarter

anunym skriver:

hey

undskyld hvis jeg sådan masser mig ind

på din tråd. Men jeg er nyskerig over er det bedre at bruge spiral end p-stav?

Altså bliver man hurtigere gravid efter spiral end efter p-stav?

Ja det er det ifølge Netdoktor. Læs mere her:   http://www.netdoktor.dk/sex_samliv/fakta/praevention_hvilken.htm 

Anmeld

14. november 2013

mch

Anonym skriver:

nej men jeg har oplevet de troede den var faldet ud men de fandt så ud af at snoerne var klippet for korte

Anmeld

14. november 2013

roenlund

Jeg har tabt min homonspiral og blev gravid, jeg synes det er længe du skal vente på at få vished, jeg testede positiv mens jeg troede jeg havde en spiral og fik derefter en tid til gyn samme dag for at se om jeg havde tabt spiralen eller var gravid uden for livmoderen...

Anmeld

14. november 2013

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

du er anonym dig som svaret på om spiral er bedre end p -stav tak

Anmeld

15. november 2013

Anonym trådstarter

roenlund skriver:

Jeg har tabt min homonspiral og blev gravid, jeg synes det er længe du skal vente på at få vished, jeg testede positiv mens jeg troede jeg havde en spiral og fik derefter en tid til gyn samme dag for at se om jeg havde tabt spiralen eller var gravid uden for livmoderen...

Jeg har haft det som om jeg skulle få mens i fem dage nu, men den er stadigvæk ikke kommet. Bør efter kalenderen få den i dag, så går bare og håber på at den ikke kommer og at jeg snart tester positiv. Hvis jeg gør, så vil jeg straks ringe til lægen for at få en hurtigere tid. Tak for svaret  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.