jamen jeg er også en af de priviligerede med en mand der er rigtig god til at hjælpe til.
han er super god til at ta de store (vi har 4 sammenbragte, hvor de 3 er mine) han laver ting med dem hver især, cykler lange ture, tar dem med ud til hans forældre, eller lader dem deltage i projekter i og omkring huset. den lille tar han så snart der er mulighed for det. jeg står for nattens amninger, men så snart det bliver morgen tar han ham med nedenunder så jeg kan sove et par timer i fred og ro. (han har ferie lige nu) og i løbet af dagen tar han ham rigtigt meget.
i uge 32 tar han de 4 store med på en minni ferie hos han bror i kbh. hvor de bla. skal i bonbonland og på andre små-ture afhængig af vejret.
med hensyn til hus arbejdet, så har jeg været sygemeldt siden november sidste år....så det har meget været mig der har stået for det, men efter jeg blev højgravid og efter Rasmus fødsel.....har vi været lige om det, og tit synes jeg endda at han laver mere end mig fordi det bare udmatter at amme.
men hvad er grunden til at du spørger?
Anmeld