hvor meget deltager faren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2009

Anonym trådstarter

trunte89 skriver:

Ikke vildt meget her.
Hvertfald ikke med det praktiske. Og slet ikke frivilligt.
Han er dog god til at lege med hende, eller gå en tur nogle gange så jeg kan få lidt ro.
Men det er mig der står op kl. lort om morgenen, mig der skifter og gir tøj på. Mig der giver mad, putter ovs. Han tager max en ble om dagen, og nogle gange kan jeg få ham til at hjælpe med at putte.

Derudover er det mig der laver alt herhjemme.

ja det lyder lidt ligesom hos os.. mig der klare alt hjemme, og tager mig af vores barn selvom han er hjemme... nogle gange tager han over men desvæære kun når jeg blir vred og siger det til ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2009

Anonym trådstarter

Chritinap skriver:

Henrik er med til at putte, lege, børster næsten altid tænder, laver morgenmad i weekenden. Osv osv.
Vi er sammen om alt, en dag sørger han for det meste - en anden dag gør jeg.
Og så elsker vi at gøre ting i fællesskab, hvilket jeg tror er vigtigt.
Var han ikke en del af det, som han heldigvis er, skulle jeg ikke have børn med den mand (eller flere børn).
Og det skal vi heldigvis, og snart

Hvad med din mand, ano.?

åhnn det lyder dejligt at gøre ting i fællesskab, hvad er det i laver så? her hjemme er det stort set mig der laver altplus alt med vores barn, han tjener så pengene men ville gerne have at han var mere på

Anmeld

25. juli 2009

Kvindemin

Anonym skriver:

åhnn det lyder dejligt at gøre ting i fællesskab, hvad er det i laver så? her hjemme er det stort set mig der laver altplus alt med vores barn, han tjener så pengene men ville gerne have at han var mere på

Det kan jeg godt forstå, kan du ikke snakke med ham? Og hvor gammel er jeres lille fis?

Jamen giver tøj på sammen, skifter ble sammen, leger meget sammen - ja, gør alt til en hyggelig stund.

Anmeld

25. juli 2009

Anonym trådstarter

Chritinap skriver:

Det kan jeg godt forstå, kan du ikke snakke med ham? Og hvor gammel er jeres lille fis?

Jamen giver tøj på sammen, skifter ble sammen, leger meget sammen - ja, gør alt til en hyggelig stund.

jo har prøvet at sige det mange gange.. men han forstår det ik rigtigt,,, han ligger sig bare på sofaen og sover pog så står jg der med alle min talenter og skal lave mad, passe barn, underholde osv osv

Anmeld

25. juli 2009

Lone Jakobsen

jamen jeg er også en af de priviligerede med en mand der er rigtig god til at hjælpe til.
han er super god til at ta de store (vi har 4 sammenbragte, hvor de 3 er mine) han laver ting med dem hver især, cykler lange ture, tar dem med ud til hans forældre, eller lader dem deltage i projekter i og omkring huset. den lille tar han så snart der er mulighed for det. jeg står for nattens amninger, men så snart det bliver morgen tar han ham med nedenunder så jeg kan sove et par timer i fred og ro. (han har ferie lige nu) og i løbet af dagen tar han ham rigtigt meget.
i uge 32 tar han de 4 store med på en minni ferie hos han bror i kbh. hvor de bla. skal i bonbonland og på andre små-ture afhængig af vejret.

med hensyn til hus arbejdet, så har jeg været sygemeldt siden november sidste år....så det har meget været mig der har stået for det, men efter jeg blev højgravid og efter Rasmus fødsel.....har vi været lige om det, og tit synes jeg endda at han laver mere end mig fordi det bare udmatter at amme.

men hvad er grunden til at du spørger?

Anmeld

25. juli 2009

trunte89

Anonym skriver:

ja det lyder lidt ligesom hos os.. mig der klare alt hjemme, og tager mig af vores barn selvom han er hjemme... nogle gange tager han over men desvæære kun når jeg blir vred og siger det til ham

Ja, her skal jeg også tit tigge og be om det, og så er det med sure miner. Så står man der med et surt og træt barn og en sur kæreste!

- Trine. - hvis kæreste lige nu er i bad med tøsen !" :O 

Anmeld

25. juli 2009

Klumpe-dumpe

Harfeletten skriver:

Han deltager overhovedet ikke, og har ikke givet udtryk for at han ønsker at se sin søn.

Fuldstændig det samme her.... (Dog datter

Anmeld

25. juli 2009

finkedinke

Anonym skriver:

ja, hvor meget deltager jeres kæreste/mand til jeres barn.. tænker på hvor meget faren bidrager med, eller laver nogle aktiviteter selv med barnet.. ja gernerrelt bare laver noget med barnet.

Hvor gammel er jeres barn?
Der er jo mange mænd der først syntes at børnene er sjovere når de er ældre, er det måske det han føler?

Berith - der slet ikke vil fortælle om min fantastiske mand

Anmeld

25. juli 2009

frk Jensen

Her er det også mig der klare det hele selv, da min søn ikke har set sin far i snart 3 mdr. Men det gør mig ingenting, vi hygger om det og det vi ikke når idag kommer nok imorgen. Før havde jeg to børn, nu har jeg kun et... Meget nemmere.

Anmeld

26. juli 2009

Honningblomst

Så meget det er og var muligt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.