hvor meget deltager faren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.319 visninger
22 svar
0 synes godt om
25. juli 2009

Anonym trådstarter

ja, hvor meget deltager jeres kæreste/mand til jeres barn.. tænker på hvor meget faren bidrager med, eller laver nogle aktiviteter selv med barnet.. ja gernerrelt bare laver noget med barnet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2009

Diana...

Jamen han skifter ble med ham spiser morgen mad med ham hver morgen så jeg kan sove længe wee (øv den luksus slutter på mandag da mandens ferie er slut) Han ligge og leger med Lucas på legetæppet hver aften inden Lucas skal i seng Jamen Claus laver det samme som jeg bare lidt mindre omfang da jeg er på barsel men når han kommer hjem fra arbejde deltager han lige så meget som jeg nogen gange mere hvis han synes jeg skal have en pause.

Anmeld

25. juli 2009

Sara.

Anonym skriver:

ja, hvor meget deltager jeres kæreste/mand til jeres barn.. tænker på hvor meget faren bidrager med, eller laver nogle aktiviteter selv med barnet.. ja gernerrelt bare laver noget med barnet.

Hjemme ved os deltager vi begge på lige fod. Dog er det mig der putter, men det er fordi det er det der fungerer herhjemme..... Vi skifes til at skifte ble, bade osv.... (dog ikke sådan "jeg gjorde det sidst, nu det din tur"...) men hvis jeg opdager en lorteble så er det da også mig der tager den..... Mht at komme væk hjemmefra og sådan er min mand mere væk end jeg. Men det er fordi han har brug for det, hvor jeg ikke har den træng på samme måde.... og hvis jeg har brug for at slappe af tager han hende, og omvendt.... i weekenderne vil vi gerne sove lige længe, hvilket vores datter ikke gør... derfor er det mig der står op når hun vågner ved 6-7 tiden... så hygger vi og spiser morgenmad... og lidt senere bytter jeg med min mand som har sovet og så putter jeg i seng igen og ser tv og slapper af

Anmeld

25. juli 2009

mariamiss6

Kenneth tager nogen gange den store med sig, hvis han kører til sine forældre. ellers skal han helst tvinges til at hjælpe med noget som helst....

den lille bliver han skrup hysterisk på i løbet af et øjeblik.... såååå....

Anmeld

25. juli 2009

SaNiNa

Kæresten skifter bler, leger (det vi nu kan lege med ham), putter trøster og vi skifter til at side og spise med ham, da han jo altid er en putte prins når vi skal spise lige meget hvad tid vi spiser.

Jamen selvom natten hvis jeg skal bruge en hånd står han klar i weekenderne er det for det meste kæresten som står for ble skift om natten.

men selvfølgelig står jeg for det meste da jeg jo gå hjemme på barsel og vores dreng er en rigtig mor dreng så når han er ked af det kan far slet ikke bruges...

Anmeld

25. juli 2009

Ni-ko-li-ne

Martin kører langt på arbejde hver dag.... men når han kommer hjem leger han med Nikoline og giver hende mad.... og hvis bleen lige skal skiftes klarer han også det :0)

han har flere gange taget Nikoline med over til sine forældre så jeg kunne have alene tid :=)

Anmeld

25. juli 2009

Harfeletten

Han deltager overhovedet ikke, og har ikke givet udtryk for at han ønsker at se sin søn.

Anmeld

25. juli 2009

trunte89

Ikke vildt meget her.
Hvertfald ikke med det praktiske. Og slet ikke frivilligt.
Han er dog god til at lege med hende, eller gå en tur nogle gange så jeg kan få lidt ro.
Men det er mig der står op kl. lort om morgenen, mig der skifter og gir tøj på. Mig der giver mad, putter ovs. Han tager max en ble om dagen, og nogle gange kan jeg få ham til at hjælpe med at putte.

Derudover er det mig der laver alt herhjemme.

Anmeld

25. juli 2009

Vingummien

Emils far har en ting han skal gøre og det er at ligge Emil i seng om aften, det er deres lille hyggestund sammen, og hvis han er hjemme om dagen er det ham der ligger ham til lur. El laver han ik så meget, han skifter ble engang imellem.

Er mig der giver Emil mad, mig der gir ham tøj på osv, mig der bader ham, og mig der leger med ham.

Vil ønske han legede lidt mere med ham, og har også sagt det mange gange, men Emil kan jo stadig lide sin far, men har simpelhen sagt at han skal ligge i seng så Emil får noget hygge tid med ham, så pusler han ham og gir nattøj på osv. Nogengange er jeg så med og så leger vi lidt samtidig.

Anmeld

25. juli 2009

Kvindemin

Henrik er med til at putte, lege, børster næsten altid tænder, laver morgenmad i weekenden. Osv osv.
Vi er sammen om alt, en dag sørger han for det meste - en anden dag gør jeg.
Og så elsker vi at gøre ting i fællesskab, hvilket jeg tror er vigtigt.
Var han ikke en del af det, som han heldigvis er, skulle jeg ikke have børn med den mand (eller flere børn).
Og det skal vi heldigvis, og snart

Hvad med din mand, ano.?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.