Hjælp! Kylling i ??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Bertris skriver:

prøv kylning i cola

50/50 tomatketchup og cocacola (ikke light af nogen form!) 

en smule salt, pebber og hvidløg

har godt nok hørt om det mange gange før, men er ikke   vild med tanken om at proppe cola i min søns mad. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2013

Lukas&Liam<3

Peanutbutter

Anmeld

14. november 2013

Bassemor<3

Mor11 skriver:

Halløj, det er meningen vi skal have kylling i karry idag, men manden er kørt lidt død i karry (jeg eeeelsker det) så jeg vil høre om nogen har et forslag til en anden sovs? Vi skal have ris til. 

Nu har i nok spist kyllingen, men du får lige en fantastisk opskrift jeg selv har lavet

Du tager x antal kyllingefilet og ligger i et indfast fad. Så laver du en hvid opbagt sovs på hønsefond og når den er færdig, gerne lidt tykkere end du normalt ville lave den, smager du den til og kommer 4-5 store skiveskåret porre i, så det bliver ret tyk. Så hælder du det over kødet og indi ovnen i ca. 35 min.v 200 grader varmluft. Server med kartofler MUMS

Anmeld

14. november 2013

StineC

Jeg plejer at lave en kyllingeret med kyllingefilet skåret i strimler, bacontern, tomatpure, frisk champignon i skiver, fløde 38%, allround krydderi og løgpulver (begge fra santa maria).. Det er bestemt ikke en slankeret, men nøj hvor smager det bare lækkert det smager bedst med frisk pasta til men man kan sagtens også få ris :-)

Anmeld

15. november 2013

Studerendemor

Mor11 skriver:

Halløj, det er meningen vi skal have kylling i karry idag, men manden er kørt lidt død i karry (jeg eeeelsker det) så jeg vil høre om nogen har et forslag til en anden sovs? Vi skal have ris til. 

Lime, honning, hvidløg, olivenolie og timian.  Sukker kan evt. erstatte honning.

Anmeld

15. november 2013

..

Maria&Lukas skriver:

Peanutbutter

Hvordan laver du det?

Anmeld

15. november 2013

Lukas&Liam<3

Macrolf skriver:

Hvordan laver du det?

Det må jeg lige høre kæresten om senere, det er ham der kok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.