Hjælp! Kylling i ??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.666 visninger
16 svar
7 synes godt om
13. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Halløj, det er meningen vi skal have kylling i karry idag, men manden er kørt lidt død i karry (jeg eeeelsker det) så jeg vil høre om nogen har et forslag til en anden sovs? Vi skal have ris til. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2013

2721

Halløj, det er meningen vi skal have kylling i karry idag, men manden er kørt lidt død i karry (jeg eeeelsker det) så jeg vil høre om nogen har et forslag til en anden sovs? Vi skal have ris til. 

Hvad med kylling i asparges?

Ellers har Tiger det bedste krydderi som hedder italiensk barbecue og det smager super lækkert med fløde og fx bouillon og champion, sammen med jeres kylling og så ris til

Anmeld

13. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
2721 skriver:

Hvad med kylling i asparges?

Ellers har Tiger det bedste krydderi som hedder italiensk barbecue og det smager super lækkert med fløde og fx bouillon og champion, sammen med jeres kylling og så ris til

Har ikk lige asparges hjemme. Tænkte egentlig bare på en anden smag/andet krydderi end lige karry  

Anmeld

13. november 2013

B&J

har du nogle grøntsager?

evt kokos mælk

Anmeld

13. november 2013

Giraffen

Mor11 skriver:

paprika er altid lækkert og det går godt med kokos og chili og sådan noget når vi laver kylling, plejer det at være i ovnen og så med ris og bearnais til manden og dressing til mig (er ik den store sovsefan)

Anmeld

13. november 2013

Papillon

Jeg tænker også noget kylling i paprika med tomat og peberfrugt. Sådan lidt ungarnsk inspireret. Gerne med kartoffelmos til, men ris går også an

Anmeld

13. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Har noget tomatpuré, paprika, madfløde, peberfrugt og løg. Mon ikk det kan fungere okay med kylling i og ris til? 

Anmeld

13. november 2013

**Ønskebabyen

Mor11 skriver:

Hvad med at stege kyllingen i paprika, salt og peber, svits nogle løg sammen med og hæld så en dåse hakkede tomater og en tomatpuré deri og hæld til sidst en madlavninngsfløde ved (brug evt mælk hvis ikke du lige har fløden)

Anmeld

13. november 2013

CroQuis

Mor11 skriver:

Har noget tomatpuré, paprika, madfløde, peberfrugt og løg. Mon ikk det kan fungere okay med kylling i og ris til? 

Det kan det sagtens.. 

Vi laver det ofte med kylling, bacon, løg, paprika, tomat, fløde eller creme fraiche, og evt peberfrugt, gulerod, squash og champignon i også, afhængig af hvad man har og kan lide..

Og serverer med ris til 

Anmeld

13. november 2013

Bertris

prøv kylning i cola

50/50 tomatketchup og cocacola (ikke light af nogen form!) 

en smule salt, pebber og hvidløg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.