Har optur over BR's nye katalog!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2013

mogms

Haha.. Det er sjovt at hun kan mene så meget så stærkt uden selv at have set kataloget.. Og lidt provokerende at hun mener, at de drenge der leger med dukker og piger der leger med drager repræsenterer en minoritet (bøsser og lesbiske går jeg ud fra at hun mener), som om at man bliver bøsse af at lege frisør!? Jeg synes børn som udgangspunkt skal lege med det de har lyst til, uanset køn og uanset om det er i overensstemmelse med kønsrollerne eller ej! 

hmmmm jamen ork ja

ud fra hvad jeg legede / legede med da jeg var barn ...

så burde jeg været blevet...

massemorder men hammer og sav med hang til skalpering mens jeg nyder lækre ukrudts retter naturligvis krydret med regnorme 

men jeg er bare en (pt ledig) hetero-kontorassistent

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2013

C-Dog

Synes ikke noget specielt om det, læste både br og ToysRus kataloget uden at lægge synderligt mærke til hvem der legede med hvad. Men sjovt som medierne puster det op, og folk ligefrem bliver forargede? Come on! Herhjemme er min søn nærmest enlig far, for min datter gider sjældent dukkebørnene, og det er også sønnike der leger kok, frisør og klæd ud leg, perler, køre biler, og leger jorden er giftig, hvor datteren mere er til computerspil, tegneserier og leger hundetræner. Vi må godt nok være en forskruet familie i andres øjne ;-) for jeg ser intet galt i det.

Anmeld

13. november 2013

lineog4

modesty skriver:

Synes det er så fedt at de bryder med de efterhånden alt, alt for rigide kønsroller blandt børn. Sejt nok.

http://ipaper.ipapercms.dk/TopToy/RBU/BR/BRDK/13XB/

Måske så normalt her hjemme hos os hvor datteren ønsker sig orkmaske og sværd og drengene gerne er med når der leges med barbi - for jeg havde slet ikke opdaget det  Men det kan jeg så læse en ligestillingsordfører fra DF har og det af hende slædes perverst lige frem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.