Har optur over BR's nye katalog!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2013

MorDk

Sys det er fedt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2013

A&F

M&J87 skriver:

Dejligt at se, jeg har det sådan at der gerne må være forskel på dem, men at de skal lege med det hele. Nogle af de bedste kokke og frisører i verden er jo mænd.

Støvsugeren er dog lige lyserød nok 

Ja netop , der er mænd faktisk længere fremme , og fred være med det

Anmeld

13. november 2013

LinLin

Så er det nok bare mig, der synes det virker lidt "søgt"... "se hvor rummelige vi er"

Som jeg lige husker det (har ikke lige tjekket efter igen) er det nærmest alle ting hvor der enten er begge køn eller det modsatte af hvad man "forventer"...

Har selv to drenge hvor den ældste kun har leget med tog og lego (groft sagt) og den yngste elsker køretøjer, køkken og at tegne

Anmeld

13. november 2013

modesty

Synes det er rigtig fint, men man må bare huske det stadig er forskellige ting drenge og piger synes er sjovt at lege med.

min dreng er altså stadig mest interesseret i biler, dinoer og værktøj, selvom om der er lige så meget "pigelegetøj" på hans værelse. Og han er altså kun 2 år og på ingen måde præget til kun at skulle lege med "drengeting"

Jeg er helt enig. De skal lege med lige præcis hvad de har lyst til, også selvom drengen helst vil lege med biler og pigen helst vil lege med dukker. Som det er i dag, er der bare mange forældre, og deraf også mange børn når de når en bestemt alder, som helt lukker af overfor en bestemt type legetøj (og farver o.s.v.) fordi det betragtes som unormalt og afvigende for deres køn. Og det er dén tendens jeg gerne vil af med.

Min søn på 2 har også både biler og dukker, og han foretrækker også sine biler. 

Anmeld

13. november 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
modesty skriver:

Jeg er helt enig. De skal lege med lige præcis hvad de har lyst til, også selvom drengen helst vil lege med biler og pigen helst vil lege med dukker. Som det er i dag, er der bare mange forældre, og deraf også mange børn når de når en bestemt alder, som helt lukker af overfor en bestemt type legetøj (og farver o.s.v.) fordi det betragtes som unormalt og afvigende for deres køn. Og det er dén tendens jeg gerne vil af med.

Min søn på 2 har også både biler og dukker, og han foretrækker også sine biler. 

Og det er jeg også helt enig med dig i 

Anmeld

13. november 2013

Mother-love

Jeg lagde godt mærke til det da jeg læste detden anden dag. Jeg synes også det er rigtig fint

Anmeld

13. november 2013

Hvem?

modesty skriver:

Synes det er så fedt at de bryder med de efterhånden alt, alt for rigide kønsroller blandt børn. Sejt nok.

http://ipaper.ipapercms.dk/TopToy/RBU/BR/BRDK/13XB/

Der kan man så se hvor lidt jeg tænker over hvad der er "pige" og "drengeting", havde ikke skænket det en tanke, nok fordi jeg er omringet at 3 friske gutter, der leger med alt

Anmeld

13. november 2013

mogms

jeg har osse kigget i kataloget, jeg kan dog ikke finde noget hvor jeg tænker wow .... jeg synes bare det ligner et alm legetøjs katalog. Men jeg er tydeligvis meget frisindet 

men øhh hihi der er nogen der er blevet tøsefornærmet 

http://nyhederne.tv2.dk/2013-11-13-df-leget%C3%B8jskatalog-er-perverst

Anmeld

13. november 2013

Kløver

Må erklære mig enig

Vi har en dreng og en pige og de er begge helt vilde med biler, de kører begge med dukke Lars i vognen og slåsset næsten om den store dukkevogn ude ved farmor og farfar. Min datter er vild med sådan en handymanny station og min søn har leget flittigt med værktøjskassen

For familiens skyld inddelte vi lidt på ønskesedlen men det er noget de begge kan lege med, hun ønsker dr mc stuffins og min søn jake og piraterne skib, men de fleste andre ønsker er sat på e. Fælles ønskeliste
 Jeg skal måske passe på at lillesøster ikke får lov at være piget hvis det er det hun vil  

lige pt er hendes værelse gult og hans( deres kommende fællesværelse limegrønt, som blev malet lige før jeg blev gravid med min søn, og var fordi jeg selv var vild med farven  

Anmeld

13. november 2013

ms86

mogms skriver:

jeg har osse kigget i kataloget, jeg kan dog ikke finde noget hvor jeg tænker wow .... jeg synes bare det ligner et alm legetøjs katalog.Men jeg er tydeligvis meget frisindet 

men øhh hihi der er nogen der er blevet tøsefornærmet 

http://nyhederne.tv2.dk/2013-11-13-df-leget%C3%B8jskatalog-er-perverst

Haha.. Det er sjovt at hun kan mene så meget så stærkt uden selv at have set kataloget.. Og lidt provokerende at hun mener, at de drenge der leger med dukker og piger der leger med drager repræsenterer en minoritet (bøsser og lesbiske går jeg ud fra at hun mener), som om at man bliver bøsse af at lege frisør!? Jeg synes børn som udgangspunkt skal lege med det de har lyst til, uanset køn og uanset om det er i overensstemmelse med kønsrollerne eller ej! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.