P vagt og at se ham skrive en bøde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2013

Anonym trådstarter

Michelle88 skriver:

Hvis du parkerede kl. 11.20 skal uret sættes til 11.30. Da man sætter den frem, og ikke tilbage til 11.15..

Han sagde noget med nærmeste kvarter , og det er 11.15.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

Anonym trådstarter

Okay, men plejer man ikke at få udskrevet en bøde?

Anmeld

12. november 2013

gokkelok

Jeg tror bestemt ikke du får nogen bøde. Jeg tror det er noget med, at den skal sættes i ruden. For man skal også have muligheden for, at kunne dokumentere hvis bøden er givet forkert.

Anmeld

12. november 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Han sagde noget med nærmeste kvarter , og det er 11.15.

på FDM står der:

I områder med tidsbegrænset parkering, må du sætte viseren på din p-skive frem til det nærmeste kvarter. Er klokken f.eks. 15.10, når du stiller bilen, skal du placere viseren på 15.15.

så du kunne have sat den til 11.30 - men du SKAL ikke sætte den frem, du MÅ bare gerne

Anmeld

12. november 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

på FDM står der:

I områder med tidsbegrænset parkering, må du sætte viseren på din p-skive frem til det nærmeste kvarter. Er klokken f.eks. 15.10, når du stiller bilen, skal du placere viseren på 15.15.

så du kunne have sat den til 11.30 - men du SKAL ikke sætte den frem, du MÅ bare gerne

Tak for info

Anmeld

12. november 2013

Anonym trådstarter

gokkelok skriver:

Jeg tror bestemt ikke du får nogen bøde. Jeg tror det er noget med, at den skal sættes i ruden. For man skal også have muligheden for, at kunne dokumentere hvis bøden er givet forkert.

Ja, nemlig. Tak for svar

Anmeld

12. november 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Tak for info

er ret sikker på du ikke får en bøde.. men at det blevet ret almindeligt at det tager billeder hvis de har,eller har været ved at udskrive en bøde.... netop hvis der skule blive noget så har de billeder som dokmentation....

var han færdig med at skrive bøden da du kom havde du os fået den....

Anmeld

12. november 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

er ret sikker på du ikke får en bøde.. men at det blevet ret almindeligt at det tager billeder hvis de har,eller har været ved at udskrive en bøde.... netop hvis der skule blive noget så har de billeder som dokmentation....

var han færdig med at skrive bøden da du kom havde du os fået den....

Det håber jeg. Og så har jeg det skrevet bag ørerne mht det nærmeste kvarter, til næste gang. Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.