P vagt og at se ham skrive en bøde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.243 visninger
17 svar
4 synes godt om
12. november 2013

Anonym trådstarter

I dag holdte jeg foran netto. Har lov til en times fri parkering. Havde stilt min parkeringsskive på 11.20. 12.19 når jeg ud til bilen og ser parkeringsvagten. Han ser mig og stopper det han er i færd med. Jeg spørger ham hvad han laver, og han siger mit ur er stillet forkert. Da jeg vil sætte mig ind i bilen, tager han billed og går,. Jeg fik ikke en bøde, burde jeg ikke få den på ruden?  Desuden har han ikke overholdt sin observationstid da jeg var i netto og stod ved min bil 12.19 og da var han i færd med bøden, og jeg spurgte om hvad han laver da han tilsyneladende ikke overholdte sin 4 minutters observations tid . Han var så fræk og fortælle mig at jeg har sovet i timerne til min undervisning på køreskoleb. Han orienterede sig ikke om jeg ville komme inden for de 4 min som han er forpligtet til. Er klar over at den nok skulle have stået på 11.15. Kan jeg klage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

lycly

Hvad vil du klage over, du fik jo ikke en bøde?

Men hvis du får tilsendt en bøde, så synes jeg du skal klage.

Anmeld

12. november 2013

gokkelok

hvorfor klage, når du ikke har fået nogen bøde? 

Du har jo selv ansvar for, at sætte din p-skive korrekt

Anmeld

12. november 2013

Anonym trådstarter

Han tog billede? Tænker om jeg ikke får brev omkring det? Jeg har engang fået bøde, men der var den på ruden. Derfor undrer det mig at jeg ikke fik noget jeg kunne læse på skrift

Anmeld

12. november 2013

Lykke:)

Anonym skriver:

I dag holdte jeg foran netto. Har lov til en times fri parkering. Havde stilt min parkeringsskive på 11.20. 12.19 når jeg ud til bilen og ser parkeringsvagten. Han ser mig og stopper det han er i færd med. Jeg spørger ham hvad han laver, og han siger mit ur er stillet forkert. Da jeg vil sætte mig ind i bilen, tager han billed og går,. Jeg fik ikke en bøde, burde jeg ikke få den på ruden?  Desuden har han ikke overholdt sin observationstid da jeg var i netto og stod ved min bil 12.19 og da var han i færd med bøden, og jeg spurgte om hvad han laver da han tilsyneladende ikke overholdte sin 4 minutters observations tid . Han var så fræk og fortælle mig at jeg har sovet i timerne til min undervisning på køreskoleb. Han orienterede sig ikke om jeg ville komme inden for de 4 min som han er forpligtet til. Er klar over at den nok skulle have stået på 11.15. Kan jeg klage?

Der er jo ikke noget at klage over
Du har jo ikke fået en bøde - ved ikke om den kan blive sendt

Anmeld

12. november 2013

Anonym trådstarter

Men han stod med et apparat i hånden. ved ikk om det er er billede eller noget han kan skrive med.

Anmeld

12. november 2013

Anonym trådstarter

gokkelok skriver:

hvorfor klage, når du ikke har fået nogen bøde? 

Du har jo selv ansvar for, at sætte din p-skive korrekt

Dvs 11. 15 og ikke 11.20 skulle den være på? Når jeg ankom 11.20? Er det grundlag til en bøde ? 

Anmeld

12. november 2013

stjernehimmel

Dvs 11. 15 og ikke 11.20 skulle den være på? Når jeg ankom 11.20? Er det grundlag til en bøde ? 

nej den skal så stilles på kl 11.30 mener jeg det er

Anmeld

12. november 2013

Michelle88

Hvis du parkerede kl. 11.20 skal uret sættes til 11.30. Da man sætter den frem, og ikke tilbage til 11.15..

Anmeld

12. november 2013

gokkelok

stjernehimmel skriver:

nej den skal så stilles på kl 11.30 mener jeg det er

ja, den skal stilles frem til nærmeste kvarter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.