Godaften,
Øv kan mærke at mit humør er ramt på den ufede måde

Min mand er meget ude af hjemmet, eller er han i virkeligheden det? Måske er det blot mig som syntes det.
Han træner 2-3 gange om ugen gerne aften efter den mindste er puttet (han kører mens jeg er igang med at putte) og er væk alt mellem 1 1/2 til 3 timer. Så går han til noget hoppy fast en ugeaften fra kl. 19-22. Tit er der noget han gerne vil i weekenden, men sjældent noget der tager hele dagen eller begge dage.
Det er ikke noget problem at være alene med ungerne, da de er så store at der reelt ikke er så meget pasning, men blot hygge og praktiske gøremål.
Men nu er jeg blevet erklæret kronisk syg med smerter hele tiden. Og det har jo over tid betydet at jeg tit bliver lidt hurtigere træt, og derved godt kunne bruge lidt aflastning på fx de pratiske gøremål. Og manden siger at jeg bare skal lade være med at gøre tingene, eller bede ham om det, så skal han nok. Problemet er blot, at det sker bare ikke! Eller kun hvis jeg siger NU!!
Dertil kommer det, at jeg ikke gider være den sure kone som bremser hans træning, hoppy eller sociale liv, og jeg har sagt til ham, at jeg ikke mener det kan være mit job at sørge for at han er mere hjemme, for
hvis jeg gør det, føler jeg at jeg tvinger ham til at tilbringe en aften hjemme ved mig, og det er jo ikke fordi vi skal lave noget specielt, blot være sammen. Men det ser ikke ud til at bide på!?
Han siger at jeg skal være bedre til at passe på mig selv, så jeg ikke ender med at gøre min situation værrer, men hvorfor er det så lige at han uhindret bliver ved med at være så meget ude?
Føler mig lidt alene, det må jeg indrømme... Og har en lidt en følelse af, at han ikke syntes det er "sjovt" at være hjemme, som det åbenbart er at være ude...
Hvad tænker I? Er jeg blevet lidt mavesur? Det skal måske lige nævnes at trods jeg har sagt til ham, at jeg syntes han er meget ude, så er jeg ikke sur når han tager afsted, for gider ikke være en sur kone..