Anonym skriver:
Ja kender i ikke godt typer der bare ALDRIG mener at noget er deres skyld og giver andre skylden for ALT hvad der går galt deres liv??
For at gøre en lang historie korter, så kommer den her...
Det er i hvert fald IKKE hendes skyld at hun er blevet opsagt fra sit tidliger arbejde pga samarbejds vanskeligheder.
Det er i hvert fald IKKK hendes skyld at alle hendes kollegager har skrevet et 2 sider langt klage brev over hende. Skal siges at vi også har arbejdet samme sted, men at jeg ikke har været med i klagen!!
At forældre har klaget til lederen over, igen pga samarbejds vanskeligheder.
At jeg ikke har bakket hende op i at det ikke er hendes skyld, at hun blev fyret. ( blev træt af at forsvare hende efter 4 år, hvor hun har kostet mig en fast stilling )
At hun har svært ved at finde nyt arbejde.
At hun nu bliver sur over at jeg har fået arbejde et sted, hvor hun har været vikar, men som ikke havde en stilling til hende. Jeg vidste ikke at hun havde været der, men alligevel har hun så nu haft ringet til min mor og beskyldt mig for at stjæle hendes stilling, og at hun vil skrive et brev til min leder om det. For nu skylder min leder og mig hende jo et job. For ja det er jo min skyld at hun ik fik jobbet!!
Jeg har fulstændig droppet alt kontakt med hende for ca 6 mdr siden, hvor hun overfusede mig, og alligevel er jeg bare stadig ved at få fulstændig spat af hende. Hun ringer til min mor ( hendes faster ) og brokker sig. Min mor har nu fået nok. Hun ringer til min faster og fortæller om hvor skuffet hun er over mig osv osv. Min faster kender godt den rigtig historie og har også nok af hende, så nu er det så også min skyld at de jo ikke vil holde med hende.
Aaarrrrgggg og hvis der er nogen der har læste hele den lange historie, kort fortalt og kunne få den til at give mening, ja så er jeg faktisk ret imponeret!
Godt du har kvittet kontakten der, de fylder alt for meget, og når man har et barn, vil man jo egentlig bare bruge sin energy på dem istedet