Kan man opleve symptomer 2+5?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2013

Anonym trådstarter

Sisse Vinther skriver:

Ej undskyld.. det var ikke for at sammenligne graviditet med et brækket ben

Men jeg kan da relatere til her for 3 uger siden, hvor jeg ventede på svar på blodprøve for om jeg havde kysseyge, og nu gik jeg og så min kæreste som var ramt af det, og så følte jeg mig bare ekstra syg og træt -men havde ingen kyssesyge  
Så det at man tror/håber kan måske være med til at provokerer kroppen lidt til at lave de symptomer -men som i virkeligheden så måske er lidt opspind og fordi man selv ønsker det skal være der, da det jo vil være et positivt tegn.

Selvom jeg nu er glad for at jeg slap for kyssesygen  (havde dog fået en halsbetændelse -så det kan jo være den hjalp lidt)

Haha... Du skal ikke undskylde - det fik smilet frem
Men tror, at du har ret
Har også "haft symptomer" hver måned, bare aldrig som denne gang.. Så kender alt til indbildte symptomer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

Anonym trådstarter

cwl skriver:

Tror altså også det sagtens kan lade sig gøre i sjælenden tilfælde.

Hvornår har du test dag?

Om 10 dage... så det er lidt langt ude
Ellers kunne det jo tænkes, at æl lå tidligt

Anmeld

12. november 2013

cwl

Anonym skriver:

Om 10 dage... så det er lidt langt ude
Ellers kunne det jo tænkes, at æl lå tidligt

Havde ÆL omkring D. 4-5 november og siden da har jeg haft ømme bryster HVER dag og i går oplevede jeg at det følte som om at mælken løb til (3. Graviditet, hvis jeg er gravid). Det kan godt være indbildsk men har bare en fornemmelse i kroppen.

Anmeld

12. november 2013

Anonym trådstarter

cwl skriver:

Havde ÆL omkring D. 4-5 november og siden da har jeg haft ømme bryster HVER dag og i går oplevede jeg at det følte som om at mælken løb til (3. Graviditet, hvis jeg er gravid). Det kan godt være indbildsk men har bare en fornemmelse i kroppen.

Uh... Det er spændende. .. vi må krydse fingre for hinanden

Anmeld

12. november 2013

cwl

Anonym skriver:

Uh... Det er spændende. .. vi må krydse fingre for hinanden

Ja lad os det..

Anmeld

12. november 2013

Sisse Vinther

Anonym skriver:

Haha... Du skal ikke undskylde - det fik smilet frem
Men tror, at du har ret
Har også "haft symptomer" hver måned, bare aldrig som denne gang.. Så kender alt til indbildte symptomer

Hihi.. Jeg har også engang selv haft kvalme lige op til menstruationen, fordi jeg så brændende ønskede at blive gravid, fordi jeg havde fået at vide jeg ikke kunne... Og siden har jeg bare opgivet håbet -og blev så ovenud lykkelig da det lykkedes -og så endda på p-piller

Anmeld

12. november 2013

Manna

Min cyklus er 25 dage.
Jeg var gravid i juli, hvilket endte i en biokemisk. Jeg var oppustet fra 2+4 indtil jeg begyndte at bløde ca. 4+.
Så blev jeg gravid i september og var oppustet fra 2+3. Og det har jeg været "every fucking day" siden. (Det er lidt hårdt at være SÅ oppustet at man ligner én i uge 20, når man kun er 2-4-6-8 uger henne.
Så jeg tror på, at nogle kan mærke det straks efter implantation.
Det er så spørgsmålet, hvornår din implantation måske er/var.
Krydser fingre :-)

Anmeld

12. november 2013

Anonym trådstarter

Manna skriver:

Min cyklus er 25 dage.
Jeg var gravid i juli, hvilket endte i en biokemisk. Jeg var oppustet fra 2+4 indtil jeg begyndte at bløde ca. 4+.
Så blev jeg gravid i september og var oppustet fra 2+3. Og det har jeg været "every fucking day" siden. (Det er lidt hårdt at være SÅ oppustet at man ligner én i uge 20, når man kun er 2-4-6-8 uger henne.
Så jeg tror på, at nogle kan mærke det straks efter implantation.
Det er så spørgsmålet, hvornår din implantation måske er/var.
Krydser fingre :-)

Ihhhh... Dejlig historie Men man tør jo ikke håbe! Hader ventetiden

Anmeld

12. november 2013

Anonym101

Nej det er det ikke
Ægget sætter sig først fast 3+0 og 4+0 skulle du (ikke) få din menstruation, andet er indbildning

Du kan sagtens være længere henne end du tror og derfor så have regnet forkert.

Anmeld

14. november 2013

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hey 

undskyld hvis jeg sådan presserind i din tråd

men aner ikk hvor jeg ellers sku skrive. 

men har et spørgsmål som håber nogen kan svare mig på.

kan man mærke menstrations smerter 4 dage før forventet mens og alligvelet kan være gravid?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.