Kan man opleve symptomer 2+5?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.657 visninger
23 svar
12 synes godt om
12. november 2013

Anonym trådstarter

Er det overhovedet muligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

FrkZier

Anonym skriver:

nej det vil jeg ikke mene, hvis man oplever symptomer så tidligt er jeg af den overbevisning om at det er indbildte symptomer fordi man er meget opsat på en evt. graviditet

Anmeld

12. november 2013

AnnaK89

Måske hvis du egentlig er længere hende end du selv tror
Altså jeg kunne teste positiv 3+3 og der havde jeg mærket enorm træthed i nogle dage.

Anmeld

12. november 2013

Anonym trådstarter

Tænker nemlig, at det jo ikke kan passe... Men samtidig er jeg bare så afsindig træt!

Anmeld

12. november 2013

Sisse Vinther

FrkZier skriver:

nej det vil jeg ikke mene, hvis man oplever symptomer så tidligt er jeg af den overbevisning om at det er indbildte symptomer fordi man er meget opsat på en evt. graviditet

Ja, det må jeg være enig i, da ægget knap nok har haft mulighed for at sætte sig fast endnu.
Så ligesom hvis du har slået benet og TROR det gør ondt, -så gør det måske lidt ekstra ondt, fordi du ikke ved om det er brækket.

Anmeld

12. november 2013

Anonym trådstarter

Sisse Vinther skriver:

Ja, det må jeg være enig i, da ægget knap nok har haft mulighed for at sætte sig fast endnu.
Så ligesom hvis du har slået benet og TROR det gør ondt, -så gør det måske lidt ekstra ondt, fordi du ikke ved om det er brækket.

Fed sammenligning men det giver god mening!

Anmeld

12. november 2013

Sisse Vinther

Anonym skriver:

Ej undskyld.. det var ikke for at sammenligne graviditet med et brækket ben

Men jeg kan da relatere til her for 3 uger siden, hvor jeg ventede på svar på blodprøve for om jeg havde kysseyge, og nu gik jeg og så min kæreste som var ramt af det, og så følte jeg mig bare ekstra syg og træt -men havde ingen kyssesyge  
Så det at man tror/håber kan måske være med til at provokerer kroppen lidt til at lave de symptomer -men som i virkeligheden så måske er lidt opspind og fordi man selv ønsker det skal være der, da det jo vil være et positivt tegn.

Selvom jeg nu er glad for at jeg slap for kyssesygen  (havde dog fået en halsbetændelse -så det kan jo være den hjalp lidt)

Anmeld

12. november 2013

Starfish

Anonym skriver:

Det vil jeg mene ja, men nok sjældent at det sker

Anmeld

12. november 2013

Sisse Vinther

Anonym skriver:

Man har jo faktisk videnskabelig bevist at det man selv tror, kan provokere kroppen, fordi du går ind og snyder din egen hjerne.

Man har lavet piller som VIRKER mod (fx migræne) og nogle som er mage til, men som ikke har nogen som helst medicinsk effekt. To grupper som er testpersoner alle sammen får så disse piller. Ingen ved om de får dem der virker eller ikke virker. De ved heller ikke nødvendigvis OM der er nogle der ikke virker -men man ser at næsten alle oplever at migrænen forsvinder, fordi man tror på at pillen hjælper.

Det samme gør p-piller jo. Bare på en anden måde. De snyder hjernen til at tro du allerede er gravid, så ægget ikke skal sætte sig fast (dog gør de det så alligevel en gang imellem -det er jeg et eksempel på) og derfor kan man undgå uønsket graviditet, og andet.

Jeg synes selv det er smart  Lidt mistænkeligt -men smart.

Anmeld

12. november 2013

cwl

Anonym skriver:

Tror altså også det sagtens kan lade sig gøre i sjælenden tilfælde.

Hvornår har du test dag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.