Hjælp! - hvordan kommer man af med en..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2013

tribk

stjernehimmel skriver:

WHAT? ble-manden?? er jeg gået glip af noget?? hvem filan er det?

Han har været i gang i årevis. Prøv bare at søge her på siden, der er mange der har haft "kontakt".

Han plejer at kontakte folk der har babyting til salg på nettet. 

Jeg ved jo selvfølgelig ikke om det er ham, men jeg kom til at tænke på ham som det første da jeg læste ts' indlæg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

stjernehimmel

tribk skriver:

Han har været i gang i årevis. Prøv bare at søge her på siden, der er mange der har haft "kontakt".

Han plejer at kontakte folk der har babyting til salg på nettet. 

Jeg ved jo selvfølgelig ikke om det er ham, men jeg kom til at tænke på ham som det første da jeg læste ts' indlæg.

Eij men altså hvor findes der mange mærkelige personer derude...pyyyyh

Anmeld

12. november 2013

justagirl

FruK skriver:

Det har jeg også prøvet et par gange - virkelig belastende!

Du må ignorere ham mest muligt. Ikke svare noget som helst på nogen af hans beskeder. Lad være at tage telefonen, når du ikke kan se, hvem det er. Er det nogen, der vil dig noget, skal de nok lægge en besked. Sæt din telefon på lydløs om natten, så du ikke bliver forstyrret af ham. Skift nummer hurtigst muligt - og sørg for at han ikke kan finde det nye nogen steder.

Bloker ham på Facebook - lad evt være med at læse hans beskeder. Han kan jo se, om du har læst dem eller ej.

Du skal ikke give ham nogen reaktion på noget af det overhovedet. 

Kontakt politiet. Den ene gang jeg var ude for det, tog de ud og tog en snak med ham, før jeg lavede en egentlig anmeldelse.

Desværre er det ikke altid nok - gem alle beskeder osv fra ham, så du har det. Og meld ham så til politiet. 

Hvis han skriver på facebook, har du så hans navn?

Gider ikke skifte nummer pga en spasser..

- har aldrig svaret ham før! eller taget mobilen.. synes det vildt..

Anmeld

12. november 2013

justagirl

Team Putte skriver:

hvis han skriver på facebook må du jo have hans navn.. Og skriver han sms'er må du have hans nummer tag det til politiet

vær opmærksom på at hvis du bare blokerer ham så kan det være han finder andre muligheder for at kontakte dig.. F.eks dit hjem hvis han kan finde din adresse.. Det er ikke sikkert at han gør det, men muligheden er der..

Mener da jeg slog ham op igår da jeg ikke vidste hvilket nr det var der skrev.. at han var fra jylland

og jeg er fra slagelse.

og ja.. men efter jeg blokerede ham idag.. har jeg faktisk ikke hørt noget.. må se hvad dagen bringer imorge!

Anmeld

12. november 2013

justagirl

FruK skriver:

Det har jeg også prøvet et par gange - virkelig belastende!

Du må ignorere ham mest muligt. Ikke svare noget som helst på nogen af hans beskeder. Lad være at tage telefonen, når du ikke kan se, hvem det er. Er det nogen, der vil dig noget, skal de nok lægge en besked. Sæt din telefon på lydløs om natten, så du ikke bliver forstyrret af ham. Skift nummer hurtigst muligt - og sørg for at han ikke kan finde det nye nogen steder.

Bloker ham på Facebook - lad evt være med at læse hans beskeder. Han kan jo se, om du har læst dem eller ej.

Du skal ikke give ham nogen reaktion på noget af det overhovedet. 

Kontakt politiet. Den ene gang jeg var ude for det, tog de ud og tog en snak med ham, før jeg lavede en egentlig anmeldelse.

Desværre er det ikke altid nok - gem alle beskeder osv fra ham, så du har det. Og meld ham så til politiet. 

Hvis han skriver på facebook, har du så hans navn?

Mener ikke der er noget at melde til politiet. når han kun skriver ''uge'' og må jeg spørge om noget..'' det er nemlig derfor.

og har aldrig svaret ham ..

men en ting er sten sikkert skifter ikke nummer...... har jeg næsten lige gjort.. det er alt for besværligt. :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.