Hjælp! - hvordan kommer man af med en..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.332 visninger
14 svar
5 synes godt om
12. november 2013

justagirl

Stalker.. nu har han fundet mit nummer på de gule sider.. ringer ca 5 gange om dagen med privat nummer.. og sms'er konstant.. ( svare ham ikke ) - spammer mig ned på faceboook..

føler mig krænket..

men hvordan kommer jeg af med ham.. ved overhovedet ikke hvem fyren er..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

Guldet

Ad det lyder klamt og meget ubehageligt - hvad skriver han til dig? Har du prøvet og kontakte politiet ? 

Anmeld

12. november 2013

Sijac

justagirl skriver:

Stalker.. nu har han fundet mit nummer på de gule sider.. ringer ca 5 gange om dagen med privat nummer.. og sms'er konstant.. ( svare ham ikke ) - spammer mig ned på faceboook..

føler mig krænket..

Man melder ham til politiet.. Og jeg ville nok også skifte nummer og så det gjort hemmeligt!!
Og det lyder da slet ikke rart

Anmeld

12. november 2013

Team Putte

justagirl skriver:

føler mig krænket..

du melder ham til politiet du kan også blokere ham men hvis politiet får en snak med ham er det normalt mest effektivt

truer han eller er på anden måde ubehagelig?

Anmeld

12. november 2013

justagirl

ved ikke hvor seriøst politiet tager det det eneste han skriver hele tiden og konstant er ..

'' uge'' '' må jeg spørge om noget '' 

når man i løbet af en dag har fået 1000000 beskeder om '' uge'' bliver man sindsyg.. og når han samtidlig ringer konstant med hemmeligt nummer.. bliver man endnu mere sindsyg..

Anmeld

12. november 2013

justagirl

Team Putte skriver:

du melder ham til politiet du kan også blokere ham men hvis politiet får en snak med ham er det normalt mest effektivt

truer han eller er på anden måde ubehagelig?

jeg ved ikke hvem fyren er..

og nej.. truer ikke men spammer en.. ringer hele tiden .. har slet ikke ro.. skriver om natten og hele tiden på face.. ringer til teleselvskabet og blokkere hans nummer.. han er blokket på face... nogle mennesker er syge!

det har stået på siden jeg blev gravid..

Anmeld

12. november 2013

Team Putte

justagirl skriver:

jeg ved ikke hvem fyren er..

og nej.. truer ikke men spammer en.. ringer hele tiden .. har slet ikke ro.. skriver om natten og hele tiden på face.. ringer til teleselvskabet og blokkere hans nummer.. han er blokket på face... nogle mennesker er syge!

det har stået på siden jeg blev gravid..

hvis han skriver på facebook må du jo have hans navn.. Og skriver han sms'er må du have hans nummer tag det til politiet

vær opmærksom på at hvis du bare blokerer ham så kan det være han finder andre muligheder for at kontakte dig.. F.eks dit hjem hvis han kan finde din adresse.. Det er ikke sikkert at han gør det, men muligheden er der..

Anmeld

12. november 2013

FruK

Det har jeg også prøvet et par gange - virkelig belastende!

Du må ignorere ham mest muligt. Ikke svare noget som helst på nogen af hans beskeder. Lad være at tage telefonen, når du ikke kan se, hvem det er. Er det nogen, der vil dig noget, skal de nok lægge en besked. Sæt din telefon på lydløs om natten, så du ikke bliver forstyrret af ham. Skift nummer hurtigst muligt - og sørg for at han ikke kan finde det nye nogen steder.

Bloker ham på Facebook - lad evt være med at læse hans beskeder. Han kan jo se, om du har læst dem eller ej.

Du skal ikke give ham nogen reaktion på noget af det overhovedet. 

Kontakt politiet. Den ene gang jeg var ude for det, tog de ud og tog en snak med ham, før jeg lavede en egentlig anmeldelse.

Desværre er det ikke altid nok - gem alle beskeder osv fra ham, så du har det. Og meld ham så til politiet. 

Hvis han skriver på facebook, har du så hans navn?

Anmeld

12. november 2013

tribk

justagirl skriver:

ved ikke hvor seriøst politiet tager det det eneste han skriver hele tiden og konstant er ..

'' uge'' '' må jeg spørge om noget '' 

når man i løbet af en dag har fået 1000000 beskeder om '' uge'' bliver man sindsyg.. og når han samtidlig ringer konstant med hemmeligt nummer.. bliver man endnu mere sindsyg..

Ok, nu læste jeg lige at det startede da du blev gravid. Det er sgu da ham der ble-manden så!

Når han skriver "uge", spørger han efter hvilken uge du er i.

Han er ude efter beskidte bleer. Så det tror jeg bestemt politiet er interesseret i, da de har fået mange anmeldelser i den dur. 

Det er i hvert fald mit bud!!

Anmeld

12. november 2013

stjernehimmel

tribk skriver:

Ok, nu læste jeg lige at det startede da du blev gravid. Det er sgu da ham der ble-manden så!

Når han skriver "uge", spørger han efter hvilken uge du er i.

Han er ude efter beskidte bleer. Så det tror jeg bestemt politiet er interesseret i, da de har fået mange anmeldelser i den dur. 

Det er i hvert fald mit bud!!

WHAT? ble-manden?? er jeg gået glip af noget?? hvem filan er det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.