ja jeg står i en lidt røv situation

fik sidste mandag en start som praktikant i en butik , (er på KH)
jeg fik et møde med butikschefen, som kunne fortælle mig at der intet var efter mine 14 dages praktik der

jeg blev skuffet men vidste at jeg så kunne starte noget nyt, så nu skal jeg starte op på HG som voksen over 25

det i sig selv er super fedt og jeg glæder mig ...
(min jobvejleder ved det godt)
nå, nu til det det drejer sig om, tirsdag morgen vågner jeg selv, med høj feber og kan knap trække vejret
jeg melder mig syg, tirsdag , er det bare lige så skidt så ringer igen til chefen, hun spørger direkte! er det pga. det jeg har sagt om at der intet er her bagefter? eller er du syg? jeg siger til hende som det er at jeg ER syg

ok siger hun, så ses vi i morgen . .
onsdag, er ikke bedre, og nu er min 3 årige dreng ramt af øjenbetændelse

ringer igen, og hun siger at jeg bare skal dukke op nu når jeg har det bedre
torsdag, en tur til lægen som siger jeg har lungebetændelse, og knægten kan knap se ud af øjnene, så han kommer på øjendråber . .
ringer til chefen og gir en opdate, og hun siger vi ses mandag
MEN nu det er det altså søndag aften, og min yngste på 1 ½ år er lige kommet i seng nu med udsprunget øjenbetændelse og feber, og jeg er faktisk stadig ej på toppen overhovedet

men hvad skal jeg gøre?
bor desværre ikke i nærheden af familie så det er no go med pasning
og venner har jeg ikke rigtigt nogen af her endnu så det er også no go . .
argggg!!! hvad gør jeg ?
melde mig syg igen igen igen
eller bede manden som faktisk skal på natarbejde i morgen om at stå op og passe en syg dreng

ergo han får intet søvn , så dvs han får intet søvn et et helt døgn!!! og det er jo med arbejde

jeg har det bare så skidt med at melde mig syg igen igen