Str 92 - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2013

lycly

Fuglemor skriver:

Hvornår begyndte jer at bruge 92? Vores den yngste er 18 måneder og er ved at skifte str 86 ud med 92. Ærmer og bukseben er i 86 ved at være korte mens det er lidt for langt i 92. Men tror sku ikke den går mere. Så jeg er i gang med at vaske 92.

men hvornår skiftede jeres? Jg kan simpelthen ikke huske fra den store hvornår vi gik over. 

Tror også min datter var omkring de 18 mdr, da vi så småt skiftede ud med 92

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2013

TbCp

Fuglemor skriver:

ja det er han da godt nok. Bette mand. Men der er jo så stor forskel på børn.

Ja Han er så også født 2 mdr. for tidligt og har korttarmssyndrom, så det er derfor han er så bette

Anmeld

9. november 2013

Muffinmus

Vi er lidt langsomme her hjemme. Dvs mine børn har fæet mine gener og vokser ikke så hurtigt så hun er jo også 18 mdr nu og bruger str 86 primært, men der går noget tid før vi skifter bukser osv ud med 92. Vil skyde på omkring de to år.

Anmeld

9. november 2013

Mother-love

Fuglemor skriver:

Ej det er også et problem her, plus tykke lår. Og når et barn er sådan bygget så laver de ikke børnetøj særlig godt 

Haha her har Isabella ikke tykke lår eller tykke andre ting den er bare den mave. Man skulle tro hun havde slugt en ballon hahaha

Anmeld

9. november 2013

Giraffen

Fuglemor skriver:

Hvornår begyndte jer at bruge 92? Vores den yngste er 18 måneder og er ved at skifte str 86 ud med 92. Ærmer og bukseben er i 86 ved at være korte mens det er lidt for langt i 92. Men tror sku ikke den går mere. Så jeg er i gang med at vaske 92.

men hvornår skiftede jeres? Jg kan simpelthen ikke huske fra den store hvornår vi gik over. 

det er meget forskelligt min datter er ik så stor og er stadig i 80-86 (hun er 20 måneder) - men en af drengene fra mødregruppe, der er født samme dag er vist allerede i en 98'er

Anmeld

9. november 2013

Maja_4000

Caroline kom over i 92 omkring hendes to års fødselsdag.. Hun bliver 3 til december, og bruger efterhånden 98 i det hele

Anmeld

9. november 2013

Monski

Fuglemor skriver:

Min søn var i hvert fald 2,5 år måske ældre .. Han er LIGE skiftet til 98 og han bliver 4 om en måned

Anmeld

9. november 2013

Fuglemor

TbCp skriver:

Ja Han er så også født 2 mdr. for tidligt og har korttarmssyndrom, så det er derfor han er så bette

Øv j. Så har han haft en hård start på livet. 

Anmeld

9. november 2013

Fuglemor

MariaE skriver:

Vi er lidt langsomme her hjemme. Dvs mine børn har fæet mine gener og vokser ikke så hurtigt så hun er jo også 18 mdr nu og bruger str 86 primært, men der går noget tid før vi skifter bukser osv ud med 92. Vil skyde på omkring de to år.

Hi hi ja sådan kan det gå. Men skidt det er jo heldigvis ikke kun højden der afgøre hvordan man er. Så selv om man er lille kan man sagtens være sød og dejlig 

Anmeld

9. november 2013

Fuglemor

Havanagila skriver:

Haha her har Isabella ikke tykke lår eller tykke andre ting den er bare den mave. Man skulle tro hun havde slugt en ballon hahaha

Hi hi. Ligner det nogen gange at hun skyer maven lidt frem? Det gør det nemlig ved vors og så ligner hun sådan en tyk mand 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.