Str 92 - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.211 visninger
32 svar
11 synes godt om
9. november 2013

Fuglemor

Hvornår begyndte jer at bruge 92? Vores den yngste er 18 måneder og er ved at skifte str 86 ud med 92. Ærmer og bukseben er i 86 ved at være korte mens det er lidt for langt i 92. Men tror sku ikke den går mere. Så jeg er i gang med at vaske 92.

men hvornår skiftede jeres? Jg kan simpelthen ikke huske fra den store hvornår vi gik over. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2013

Happiness

Vores var omkring 1½år da vi skiftede. Og skiftede så til 98 da han var lidt over 2. Dog bruger han stadig nogle bukse-mærker i 92.

Tror det er meget normalt der. 

Anmeld

9. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

vores er 2år nu og er i 92 i alle tøjdele begyndte at skifte for et par måneder siden

Anmeld

9. november 2013

Fuglemor

Happiness skriver:

Vores var omkring 1½år da vi skiftede. Og skiftede så til 98 da han var lidt over 2. Dog bruger han stadig nogle bukse-mærker i 92.

Tror det er meget normalt der. 

Ja det er det nok. Der står også halvandet år i noget af det. Synes bare det var vildt vi allerede skulle i 92. synes ikke hun har været i 86 ret længe. Men hun tog også et godt spring på få måneder

Anmeld

9. november 2013

Mother-love

Det passer meget godt med da Isabella skiftede til str 92. Hun gik op til 98 for nogle mdr siden. Hun brugte næsten 92 i et år.
Men det er fordi hun har lange ben. Og en tyk mavse så hun kunne ikke være i bluserne. Og det er stadig det samme. Hendes bluser er smurt op i ærmerne.

Anmeld

9. november 2013

Happiness

Fuglemor skriver:

Ja det er det nok. Der står også halvandet år i noget af det. Synes bare det var vildt vi allerede skulle i 92. synes ikke hun har været i 86 ret længe. Men hun tog også et godt spring på få måneder

Ja nogle af størrelserne når de ikke at være i i så lang tid. 86 var Lukas i i ret lang tid. Men 80 nåede han dårligt at være i

Men det skulle vist blive bedre Så man ikke skal invistere i en hel ny garderobe hvert 4-6 mdr

Anmeld

9. november 2013

TbCp

Min datter var lige omkring 2 år da hun gik over i str. 92.

Min søn er en lille skid, han bliver 2 år om en måned og er lige nu på vej i str 80

Anmeld

9. november 2013

Fuglemor

Havanagila skriver:

Det passer meget godt med da Isabella skiftede til str 92. Hun gik op til 98 for nogle mdr siden. Hun brugte næsten 92 i et år.
Men det er fordi hun har lange ben. Og en tyk mavse så hun kunne ikke være i bluserne. Og det er stadig det samme. Hendes bluser er smurt op i ærmerne.

Ej det er også et problem her, plus tykke lår. Og når et barn er sådan bygget så laver de ikke børnetøj særlig godt 

Anmeld

9. november 2013

Fuglemor

Happiness skriver:

Ja nogle af størrelserne når de ikke at være i i så lang tid. 86 var Lukas i i ret lang tid. Men 80 nåede han dårligt at være i

Men det skulle vist blive bedre Så man ikke skal invistere i en hel ny garderobe hvert 4-6 mdr

Det lyder godt for synes det er en dyr fornøjelse for tiden 

Anmeld

9. november 2013

Fuglemor

TbCp skriver:

Min datter var lige omkring 2 år da hun gik over i str. 92.

Min søn er en lille skid, han bliver 2 år om en måned og er lige nu på vej i str 80

ja det er han da godt nok. Bette mand. Men der er jo så stor forskel på børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.