Fiskeri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2009

Miamaja

Jamen susanne..hvor du heeeeldig. jeg ville elske det! jeg fanger aldrig noget men elsker at ligge der i bikini paa baaden med et glas vin eller isvand og gore mig til imens maendene staar og fisker et eller andet min mand fisker ikke saa det er kun hvis hans ven inviterer og jeg insistere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2009

Betina88

Jeg har osse en kæreste der elsker at fiske .. Og jeg tager tit med ned og nyder freden , hvis vi ka' komme til det .. Så hygger vi os med det og tænker ikk' på noget andet end os selv ..

Jeg er osse ret dårlig til at kaste ud i vandet .. Det er ikk' så nemt , som man tror det er .. Men øvelse gør mester , men jeg kigger osse bare på , mens han passer på fiskestangen ..

Anmeld

25. juli 2009

Vingummien

Lisbeth Aalborg2 skriver:

Ikke mig, men kender problemstillingen. Min mand er bidt af en gal fisk og skriver artikler for et fiskeblad  Nu har vi fået en søn og han glæder sig til at opdrætte endnu en lille fisker !!!! Jeg udnytter mine aleneaftner til tøsehygge.

Ah smart Frank satser også på Emil skal fiske hehe

Anmeld

25. juli 2009

Vingummien

Miamaja skriver:

Jamen susanne..hvor du heeeeldig. jeg ville elske det! jeg fanger aldrig noget men elsker at ligge der i bikini paa baaden med et glas vin eller isvand og gore mig til imens maendene staar og fisker et eller andet min mand fisker ikke saa det er kun hvis hans ven inviterer og jeg insistere

He he hvor godt

Anmeld

25. juli 2009

W&M <3

suanne85 skriver:

Min kæreste er en der elsker at fiske er hans største hobby, og det siger bare intet for mig, kan virkelig ik se noget i det, jeg syntes det er lidt kedelig og stå og smide en snor ud i vandet igen og igen og igen.

Nu er han ude at  fiske igen i aften indtil kll 2 i nat, hvem gider dog det

Hvor mange kvinder kan egentlig godt lide at fiske, hva siger det jer?

Helt det samme her hjemme

Min kæreste stod så op kl.4 i nat for at tage ug og fiske.  Godt jeg bare kunne sove videre. Det er nemlig heller ikke lige mig og fiske.

Anmeld

25. juli 2009

Honningblomst

Om de fisker, tager på jagt eller tager ud og dyrker eller ser sport, så er det jo nok også en super måde at komme væk fra hysse koner og trælse børn(sagt med et glimt i øjet, men med sandhed i...)
Og det tror jeg faktisk vi kvinder(ved jeg generalisere) kunne lære lidt af...hvornpr er du/I sidst tager væk i flere timer eller dage bare for at lave intet??
Nå, bare en tanke...og nej, fiske siger mig intet, men giv mig 8 timers marathon shopping, så er jeg frisk...og det synes mænd sjældent er så fedt...mig og to veinder gjorde det for noget siden...tidligt ind til KBH, spiste frokost og aftensmad derinde og al tid imellem shoppede vi...vi var hjemme sent om aftenen...skøn...glade og en del fattigere...men rig på gode køb..

Knus Eva..som virkelig har lært at shoppe-smiler

Anmeld

25. juli 2009

Vingummien

Eva skriver:

Om de fisker, tager på jagt eller tager ud og dyrker eller ser sport, så er det jo nok også en super måde at komme væk fra hysse koner og trælse børn(sagt med et glimt i øjet, men med sandhed i...)
Og det tror jeg faktisk vi kvinder(ved jeg generalisere) kunne lære lidt af...hvornpr er du/I sidst tager væk i flere timer eller dage bare for at lave intet??
Nå, bare en tanke...og nej, fiske siger mig intet, men giv mig 8 timers marathon shopping, så er jeg frisk...og det synes mænd sjældent er så fedt...mig og to veinder gjorde det for noget siden...tidligt ind til KBH, spiste frokost og aftensmad derinde og al tid imellem shoppede vi...vi var hjemme sent om aftenen...skøn...glade og en del fattigere...men rig på gode køb..

Knus Eva..som virkelig har lært at shoppe-smiler

Uh lækkert, Ku være man skulle spare sammen til sådan en tur, lyder sku da lækkert

Anmeld

25. juli 2009

Honningblomst

suanne85 skriver:

Uh lækkert, Ku være man skulle spare sammen til sådan en tur, lyder sku da lækkert

Det skulle du gøre...det er super godt...bare tage det fra en ende af og så ind i hver evig eneste tøj, undertøj og skobutik....nammenam...om 1½ uge har jeg og tøserne endnu en af disse ture....
Knus..

Anmeld

25. juli 2009

Vingummien

Eva skriver:

Det skulle du gøre...det er super godt...bare tage det fra en ende af og så ind i hver evig eneste tøj, undertøj og skobutik....nammenam...om 1½ uge har jeg og tøserne endnu en af disse ture....
Knus..

Snyd, bare man havde råd til det

Ku godt bruge en ny garderobe

Anmeld

25. juli 2009

Honningblomst

suanne85 skriver:

Snyd, bare man havde råd til det

Ku godt bruge en ny garderobe

Sådan en tur behøver jo ikke være dyr, man harf jo tid til at finde de rigtig gode tilbud...og så er det som om man købe tre gange så meget fordi veninderne også køber...man prøver en masse...det er sgu super hyggeligt og totalt teenage agtigt...skøøøønt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.